روایت عجیب رسانه برزیلی از علاقه 24 ساعت استقلال به جذب کارلوس!

به گزارش رکنا، در حالی که پیش از این گفته می‌شد باشگاه استقلال یکی از مشتریان اصلی «ژان کارلوس» بازیکن برزیلی باشگاه نائوچیکو است، اما روز گذشته بعضی از رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال، این مذاکرات را تکذیب کردند.

این در حالی است که کارلوس در آخرین بازی برای نائوچیکو در مصاحبه‌ای با هواداران این تیم خداحافظی کرد و حتی نتوانست اشک‌های خود را بابت ناراحتی از جدایی خود پنهان کند.

پس از بازی شنبه گذشته مقابل نووریزونتینو، ژان کارلوس، با لحن خداحافظی مصاحبه‌ای انجام داد. این به دلیل علاقه جدید استقلالی‌ها از ایران به این بازیکن است. با باشگاه پرنامبوکو این بار حاضر به مذاکره است. با این حال، این سناریو می‌تواند تغییر کند.

سعید آجورلو برادرزاده مدیرعامل استقلال در تماس با مطبوعات ایران جستجوی جدید برای پیراهن 10 را تکذیب کرد. زیرا هر گونه استخدام بازیکنان خارجی تنها پس از تایید سرمربی پرتغالی ریکاردو سا پینتو انجام می‌شود.

سعید آجورلو برادرزاده مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال است و اوایل امسال در مذاکراتی با نائوتیکو برای ژان کارلوس شرکت کرد، زمانی که باشگاه پرنامبوکو پیشنهاد 600 هزار دلاری آمریکا (حدود 3.1 میلیون دلار) را رد کرد. همان پیشنهادی که الان می‌شد.

این بار اما گفت‌وگوهایی بین هیات مدیره، دیویدسون اندروز، مدیر این بازیکن و رضا فیض‌بخش، ایجنت فیفا که نماینده باشگاه ایرانی در این مذاکره است، در جریان است. این اطلاعات توسط سایت گلوبو برزیل و از طریق منابع مرتبط با Náutico و همچنین توسط نماینده خود ژان کارلوس تایید شد. هنوز هیچ تماس مستقیمی بین 2 باشگاه وجود ندارد.

- مذاکره با یک واسطه استقلالی به نام رضا (رضا فیض‌بخش) در حال انجام است که همان ایجنتی بود که دفعه قبل با او صحبت کردیم. قبلاً با Náutico ایمیل‌هایی مبادله شده است. بدیهی است که استقلال در حال حاضر هرگونه علاقه به مطبوعات را رد خواهد کرد. دیویدسون اندروز گفت که باشگاه استقلال قبلاً سعی کرده است ژان کارلوس را به خدمت بگیرد اما نائوتیکو هرگز آن را منتشر نکرد.

ایجنت این هافبک که از اطلاعات منتشر شده در مطبوعات ایران به ستوه آمده بود، نسبت به نتیجه مثبت این مذاکره خوشبین بود.

به موازات آن، هواداران استقلال روز گذشته با پیام‌های مثبت و قلب‌های آبی رنگ باشگاه ایرانی، به پروفایل ژان کارلوس در اینستاگرام هجوم بردند و خواهان استخدام او شدند.

انتهای پیام/

کدخبر: 799945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟