جلالی: طارمی و اسکوچیچ تمایل به آشتی دارند/ کار تیم ملی سخت نمی‌شود

مجید جلالی در خصوصی پیشبینی‌اش از دیدار تیم‌ملی ایران مقابل سوریه به خبرنگار رکنا اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به ویژگی و توانایی‌های فردی بازیکنان تیم‌ملی ایران بازی آسانی مقابل سوریه نخواهیم داشت. البته امیدوارم بازیکنمان امروز خیلی زودتر از بازی مقابل لبنان بتوانند به گل برسند کار را در نیمه اول تمام کنند. معتقدم نقطه قوت تیم‌ملی نیمکت‌مان است. چرا که خوشبختانه این نسل از بازیکنان بسیار  باتکنیک و مستعد هستند. جدا از این اسکوچیچ هم به خوبی نشان داده، که در جریان بازی تصمیمات درست و روبه جلویی می‌گیرد. انشاالله تیم‌ملی فوتبال ایران، بتواند امروز با عملکرد خوبش پیروز از این دیدار شود. 

*بیرانوند برگشت‌پذیری خوبی خواهد داشت

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند اسکوچیچ؛ «علیرضا بیرانوند» را با توجه به اشتباهات اخیرش؛ در بازی مقابل سوریه درون دروازه قرار دهد، گفت: درست است که هر بازیکنی اشتباهاتی در دوران فوتبالی‌اش دارد، ولی به نظرم این اصلاً منصفانه نیست که بخواهیم آن بازیکن را براساس تک‌صحنه‌ها قضاوت کنیم. مخصوصا در مورد بازیکنی مثل بیرانوند که یک دروازه‌بان بسیار باتجربه است. در میادین ورزشی بزرگی گلری کرده همیشه هم عملکرد درخشانی داشته است. قطعاً چنین گلری می‌تواند برگشت‌پذیری سریعی داشته باشد. با توجه به اینکه علیرضا بیرانوند ریباند خیلی خوبی هم دارد بعید می‌دانم، که سرمربی تیم گلر دیگری را به جای او درون دروازه قرار دهد.

*طارمی و اسکوچیچ تمایل به آشتی دارند

سرمربی‌ سابق نساجی مازندران در مورد اینکه شنیده می‌شود بعد از این دیدار «مهدی طارمی» را «دراگان اسکوچیچ» مراسم آشتی‌کنان برگزاری خواهد شد، عنوان کرد: در جریان جزئیات این تصمیم نیستم. ولی مطمئنم این مسئله هر چه زودتر برطرف می‌شود. چرا که هر دو طرف به حل این سوء تفاهم تمایل دارند.

*نیمکت‌تیم‌ملی فوق‌العاده است

جلالی در واکنش به اینکه فکر می‌کند درغیاب «علیرضا جهانبخش» و «مهدی طارمی» کار تیم‌ملی برای بازی مقابل سوریه سخت شود، گفت: بعید می‌دانم. چرا که ما نیمکت فوق‌العاده‌ای داریم. بازیکنمان همگی بی‌نظیری و باتکنیک هستند. حضور تک به تک هر کدام از آن‌ها می‌تواند روند بازی را به نفع ایران تغییر دهد.

کدخبر: 740987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟