شلیک پلیس پایان کار دزدان حرفه ای دیلم به دست شد / در یافته آباد سرقت می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا موسوی" سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام یک فقره محتویات خودرو، عوامل کلانتری 151 یافت آباد حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، در محدوده بوستان میخک متوجه حضور سه نفر سارق که با استفاده از دیلم در حال تخریب در صندوق یک خودرو بودند شدند که متهمان با مشاهده ماموران سریعا با خودرو متواری شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار، خودرو سارقان متوقف شده و به صورت پیاده اقدام به فرار میکنند که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به دستگیری سارقان شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان به کلانتری منتقل شده و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو اعتراف نموده و شناسایی شکات و مالباختگان و مالخران در دستور کار پلیس قرار گرفت. متهمان برای بررسی بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین های مداربسته و دزدگیر مجهز نمایند تا شناسایی سارق ها راحت تر و امنیت مغازه بیشتر بشود.

کدخبر: 1053285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟