جزییات جدید از مهاجرت احتمالی بوکسور ایرانی

بوکس، مشت‌زنی یک ورزش رزمی است. بوکس مبارزه‌ای است که در آن دو نفر با ضربات مشت در دو نوع آماتور و حرفه‌ای، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بوکس تاریخچه‌ای طولانی در کشور یونان دارد. البته بوکس مدرن در واقع از کشور آمریکا سرچشمه می‌گیرد. مسابقات بوکس معمولاً با ناک اوت یا ضربه فنی همچون رشته‌های رزمی دیگر به پایان می‌رسد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، «امید احمدی‌صفا» دارنده مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته بوکس که سال‌ها عضو تیم ملی بود، برای حضور در رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ همراه با این تیم عازم ایتالیا شد.

امید که با برتری مقابل حریقان به دیدار نهایی راه یافت، در مبارزه فینال روی رینگ حاضر نشد و پس از آن از دسترس خارج شد.

احمدی صفا چندین قهرمانی کشور را در کارنامه دارد و در بازیهای آسیایی، رقابت‌های گزینشی المپیک، قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی برای تیم ملی بوکس روی رینگ رفته بود. 

گفته می شود این ورزشکار ۲۹ ساله بعد از اینکه همراه تیم به ایتالیا اعزام شده از آنجا راهی آلمان شده است تا بتواند پروسه مهاجرت خود را تکمیل کند. 

یکی از دلایل اصلی قهر این بوکسور ایرانی مبلغ دریافتی جایزه فینال بوده است. در همین راستا وی با مسئولان اعزام کننده تیم کیک بوکسینگ درگیری لفظی پیدا می‌کند. این ورزشکار پیش از این برای اعزام به المپیک در رشته بوکس شانس زیادی داشت که نتوانست راهی المپیک شود.

طبق آخرین اخبار احمدی صفا در حال حاضر در  کشور آلمان حضور دارد. اما وی موبایل خود را از دسترس خارج کرده است و حاضر به پاسخگویی نیست. باید منتظر ماند و دید سرنوشت این موضوع چه می‌شود.

کدخبر: 733905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟