بنیامین فرجی تنیسور تاریخ ساز ایرانی کیست؟ + فیلم پیروزی فوق العاده پدیده ایرانی در مقابل رنک یک جهان

به گزارش رکنا، بنیامین فرجی نفر اول نوجوانان دنیا به مصاف وانگ چوکین نفر اول بزرگسالان دنیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف عنواندار را شکست داد.

 در چارچوب روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان و در مرحله یک چهارم بخش مردان، تیم ملی ایران امروز (سه شنبه ۱۷ مهر) به مصاف چین رفته است.

این پینگ پنگ باز ۱۴ ساله ایران در نخستین دیدار رقابت تیم های ایران و چین مقابل «وانگ چوکین» قرار گفت و موفق به شکست ۳ بر ۲ او شد در حالیکه این بازیکن در رده نخست رنکینگ جهانی قرار دارد و مدال طلا تیمی و میکس دوبل بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در اختیار دارد.

 او پینگ‌ پنگ‌ باز جوان و با استعداد ایرانی، در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۸۸ متولد شد و در حال حاضر ۱۴ سال سن دارد.

او در سنین کم، با موفقیت‌ های چشمگیر خود توانسته نام خود را در تنیس روی میز جهانی برجسته کند.

یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات او، شکست وانگ چوکین، نفر اول تنیس روی میز جهان در رقابت‌ های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در آلماتی قزاقستان بود، جایی که بنیامین با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف قدرتمند را شکست داد.

بنیامین فرجی

در ادامه جزییات بیشتر از بیوگرافی بنیامین فرجی را در پویامگ بخوانید.

آغاز راه ورزشی

بنیامین فرجی از ۵ سالگی به تنیس روی میز علاقه‌ مند شد و تمرینات خود را از ۷ سالگی به طور جدی آغاز کرد.

در طی سال‌ های گذشته، او با تلاش و تمرینات مداوم زیر نظر پدرش که خود از قهرمانان سابق تنیس روی میز ایران است، به یکی از برترین بازیکنان نوجوان جهان تبدیل شده است.

افتخارات و دستاوردها

بنیامین فرجی تاکنون افتخارات فراوانی در رقابت‌ های مختلف کسب کرده است.

او ۶ عنوان قهرمانی در مسابقات زیر ۱۱ سال ایران، دو قهرمانی در مسابقات زیر ۱۳ سال، و دو مقام نایب قهرمانی در بزرگسالان استان تهران را در کارنامه خود دارد.

همچنین، کسب مدال برنز در مسابقات نوجوانان آسیا در لائوس و قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال ایران نیز از دیگر موفقیت‌ های اوست.

برنامه‌ ریزی و تمرینات

فرجی روزانه دو تا سه ساعت به صورت حرفه‌ ای تمرین می‌کند و برنامه‌ های ورزشی و تحصیلی خود را با همکاری والدینش تنظیم می‌کند.

او با تمرینات منظم و هدفمند توانستـه به این سطح از موفقیت برسد و همچنان با انگیزه برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش می‌کند.

الگوها و اهداف ورزشی

در بین بازیکنان ایرانی، امیرحسین هدایی و نیما عالمیان الگوهای ورزشی بنیامین هستند، و در سطح جهانی به ما لونگ و هاریموتو علاقه دارد.

هدف بلندمدت او حضور در مسابقات المپیک و کسب عنوان قهرمانی در این رویداد بزرگ است.

علاقه‌ مندی‌ها و زندگی شخصی

بنیامین به غیر از تنیس روی میز، به فوتبال نیز علاقه‌ مند است و تیم‌های محبوب او استقلال و رئال مادرید هستند.

او همچنین با حمایت‌های خانواده و افراد مختلف از جمله حمید احسانی مهر، مدیرعامل باشگاه فراسنج، و سایر مسئولین ورزشی، به موفقیت‌ های بزرگ دست یافته است و همچنان با تلاش و پشتکار به دنبال کسب افتخارات بیشتر است.

کدخبر: 1049295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی