تراکتور - پرسپولیس هم با تماشاگر ، هم با VAR

به گزارش رکنا، حبیب ستوده‌نژاد، درباره برگزاری دیدار تراکتور و پرسپولیس با حضور VAR اظهار کرد: با توجه به اعلام رئیس هیات فوتبال به بنده، ان‌شاءالله قرار است بازی روز پنجشنبه تراکتور و پرسپولیس با VAR برگزار شود.

او درباره ایراد اتاق در نظر گرفته شده برای VAR در ورزشگاه یادگارامام (ره) گفت: ۲ اتاق را در نظر گرفته ایم و حتی اگر لازم باشد اتاق جدید هم برای استقرار VAR احداث می‌کنیم و از این بابت مشکلی نداریم.

او در رابطه با اینکه آیا بازی تراکتور و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا نه؟ گفت: بازی با حضور تماشاگران خواهد بود. ان‌شاءالله روز سه‌شنبه گیت‌ها را تست خواهیم کرد و بازی را با حضور تماشاگران برگزار می‌کنیم. ما برای این بازی ۳۸ گیت نصب کردیم تا مشکلات برطرف شود. در مجموع قرار است ۱۲۰ گیت در ورزشگاه یادگار امام (ره) نصب شود که به مرور این کار انجام خواهد شد.

ستوده‌نژاد گفت: هفته گذشته هم در حضور رئیس فدراسیون خواستار ماندگاری دستگاه VAR در تبریز بودیم، چرا که تراکتور در آسیا و لیگ برتر بازی های حساسی در پیش دارد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که ناظران AFC چه زمانی برای تائید ورزشگاه یادگارامام (ره) به عنوان ورزشگاه خانگی تراکتور در سطح دو لیگ‌قهرمانان آسیا از این ورزشگاه بازدید خواهند کرد؟  گفت: زمانش مشخص نیست اما این ورزشگاه آماده کسب تائیدیه AFC است.

کدخبر: 1030874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟