این خرابکاران مسی را عصبی کردند

به گزارش رکنا ، لئو مسی یکی از شخصیت هایی است که عملا و به طور مداوم در اخبار است. دو هفته پیش نام مسی به دلیلی غیر فوتبالی در راس خبرها بود. عمارت اعجوبه آرژانتینی در ایبیزا، به ارزش بیش از یازده میلیون یورو، با یک کلوپ شبانه، سالن بدنسازی، آبگرم، استخر، زمین پدل، زمین های فوتبال و گلف و مساحت تقریباً 20000 متر مربع، توسط گروهی از فعالان نحیط زیست، تخریب شد.

هافینگتون پست با انتشار تصاویری مدعی شده است که چند نفر از فعالان محیط زیست و تغییرات آب و هوایی به این ویلا هجوم بردند و توانستند وارد آن شوند. آنها بسیاری از نقاط خانه را با اسپری قرمز و مشکی رنگ کردند و تصاویری را هم از این اقدام در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که باعث تعجب بسیاری شد.

در میان این تصاویر، عکس یکی از اعضای این گروه دیده می‌شود که بنری در دست دارد که روی آن نوشته شده است: «به زمین کمک کنید، خوب غذا بخورید و پلیس را از میان بردارید» که اشاره به اعتراض آنها به بی‌توجهی دولت به بحران آب و هوایی و گرمایش زمین دارد.

مسی

آنها همچنین در توضیح دلیل حمله به عمارت متعلق به مسی نوشتند: «ما عمارت غیر قانونی مسی در ایبیزا را رنگ کردیم. این عمارت ساختمانی غیر قانونی است که یک فوتبالیست به ارزش یازده میلیون یورو ساخته است. این در حالی است که در جزایر بالریک روزانه دو تا چهار نفر به دلیل موج گرما می‌میرند.»

امروز مبلغی که مسی به عنوان خسارت می خواهد مشخص شد. ستاره آرژانتینی برای ورود مخفیانه و خرابکاری در عمارتش، 50000 یورو غرامت می خواهد.

اولین واکنش به این درخواست نیز منفی بود و اعضای این گروه معتقدند رنگ آمیزی مجدد مناطق آسیب دیده هرگز 50 هزار یورو هزینه ندارد و مسی رقم اغراق آمیزی را طلب کرده است.

کدخبر: 1030556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟