شروع لیگ بیست و چهارم با تساوی/پرسپولیس در اراک نمی برد

به گزارش رکنا ، در اولین مسابقه لیگ بیست و چهارم، پرسپولیس به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های تهران مجبور به میزبانی در شهر اراک مقابل ذوب آهن اصفهان است.

مدافع عنوان قهرمانی بعد از یگ نقل و انتقالات تابستانی پرالتهاب و کوچه دسته جمعی ستاره‌هایش و همچنین رفتن اوسمار ویرا، با تغییرات زیادی پا به لیگ جدید گذاشته است.

پرسپولیس در شرایطی لیگ را شروع می‌کند که هنوز ضعف‌هایی در برخی پست‌ها دارد اما حالا باید با دارایی موجود گام اول فصل را محکم بردارد.

سرخ‌ها در ابتدای بازی و در ثانیه ۵۳ روی یک پرتاب اوت دروازه خود را توسط مجید علیاری باز شده دیدند و پس از آن فشار زیاد پرسپولیس به گلزنی سعید صادقی پیش از پایان نیمه اول ختم شد.

در نیمه دوم نیز مدافع عنوان قهرمانی تاکتیک و نظم خاصی برای باز کردن دروازه حریف خود نداشت و با ارسال‌های بلند سعی در باز کردن دروازه ذوب آهن داشت که هر دفعه به در بسته خوردند‌. البته شاگردان گاریدو با ورود ارونوف چند موقعیت پا به توپ خوب خلق کردند که با بی دقتی مهاجمان نتوانستند از حریف خود پیش بیفتند.

در نهایت می‌توان گفت پرسپولیس با تیمی که ضعف‌هایش مشهود است و به تازگی از فصل بدنسازی برگشته، نمایش امیدوار کننده و تیم سرحالی نداشت. ذوب آهن نیز که روی شروع مجددها حساب کرده بود و روی کارهای دفاعی برنامه داشت به خوبی یک امتیاز از حریف گرفت و به اصفهان برگشت.

هفته اول لیگ بیست و چهارم/ پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰/ ورزشگاه امام خمینی اراک

تیم داوری بازی: بیژن حیدری؛ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، علی احمدی، میثم حیدری/ داور وی‌ای‌آر: موعود بنیادی‌فرد و کمک: حسین زیاری

 ترکیب پرسپولیس:

آلکسیس گندوز، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، ایوب العملود، وحید امیدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمد زاده، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر و علی علیپور

سرمربی: خوان گاریدو

 ترکیب ذوب آهن:

پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، گریگول چابرادزه، امیرحسین جدی، کمال کامیابی نیا، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی

پرسپولیس صفر - ذوب آهن یک (دقیقه ۱: مجید علیاری): در اولین موقعیت مسابقه درحالی که هنوز دقیقه یک تمام نشده بود، پرتاب منجنیق‌وار محمد قریشی به سمت محوطه جریمه با ضربه سر مجید علیاری به راحتی تبدیل به گل شد تا اولین گل فصل را مدافع عنوان قهرمانی بسیار زودهنگام دریافت کند.

پرسپولیس یک-ذوب‌آهن یک (دقیقه ۳+۴۵: سعید صادقی):  پاس عمقی خوب حسین کنعانی پشت مدافعان و گوشه محوطه جریمه ذوب‌آهن به سعید صادقی رسید که او بعد از یک توی سر توپ زیبا و جا گذاشتن گریگول چابرادزه، مدافع مستقیم خود با شوتی محکم با پای چپ گل تساوی را به ثمر رساند.

کدخبر: 1030040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟