فال ابجد 21 شهریور + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال های بی پایه و اساس را نخورید. دل تان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. شاید مجبور شوید با موضوعات کهنه ای روبرو شوید که باعث می شود حس کنید دارید بیهوده دور خودتان می چرخید. نگران نباشید، اوضاع خیلی زودتر از آنچه فکرش را کنید روبراه خواهد شد و به نگرانی هایی که دارید خواهید خندید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: امروز می توانید از دوستان یا همکاران تان چیزهای ارزشمند زیادی را یاد بگیرید اما ممکن است فعلا نتوانید به خواسته های دیگران توجه نشان دهید، زیرا رسیدگی به خواسته های دیگران شما را از پرداختن به آینده تان بازمی دارد. اجازه ندهید که این نامیدی مانع راه موفقیت تان شود. کمی از سرعت خود بکاهید و به سوی دیگران دست یاری دراز کنید، زیرا این حرکت می تواند نتیجه مثبتی را روی کار شما بگذارد. به جای اینکه با سرعت به پیش بروید بهتر است پیش از ادامه مسیر نگاهی دوباره به برنامه هایتان بیندازید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: این که ابتدای هر روز به انجام کارهای روزانه تان مشغول شوید حرکت هوشمندانه ای است اما امروز به نفع تان است که ذهن تان را فقط روی کارتان متمرکز نکنید. اگر همه توجه تان به کاری که انجام می دهید باشد آن وقت ممکن است از صحبت کردن با کسانی که دوست شان دارید بازبمانید. سعی کنید از خود انعطاف پذیری نشان دهید تا اتفاق های خوب برایتان پیش بیاید. احساسات تان را پنهان نکنید، امروز به هرجا که نگاه کنید جادویی نهفته است.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر فال ابجد: امروز کودک درون تان دوست دارد که اوقاتش را به تفریح و بازی بگذراند، به همین دلیل از شما می خواهد تا برای مدت کوتاهی هم که شده مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. چنین رویکردی باعث می شود که اوقات خوشی را سپری کنید اما شاید این خوشگذرانی درحقیقت اینقدرها هم به نفع تان نباشد. به هر حال تصمیم دارید راهی را پیدا کنید که احساسات تان را نشان دهید و اصلا برایتان مهم نیست که تعهدات فعلی چقدر محدودتان کرده است. سعی کنید راهی جدید را برای انجام وظایف تان پیدا کنید و شیوه های گذشته را کنار بگذارید. مطمئن باشید که این تغییر به نفع شماست.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر فال ابجد: امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی به هم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم را برای انجام این کارها ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید؛ شاید یکی، دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیک تر شده اید. تماس های تلفنی واجبی را که امروز دارید فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی را برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: فرصت مناسبی است تا به امور مربوط به سلامتی توجه کنید. معاینات سالانه را انجام دهید و برای بررسی سلامت دندان هایتان از پزشک مربوط نوبت بگیرید. برای ارزیابی رژیم غذایی کنونی تان کمی بیشتر وقت صرف کنید و به برنامه های ورزشی تان هم نگاهی بیندازید. سعی کنید به این فکر کنید که چطور می توانید سلامتی تان را با تغییرات کوچک در زندگی روزانه افزایش دهید، البته این تغییرات باید در طول زمان ثابت شده باشند. اگر می خواهید زندگی تان پر از ماجراجویی باشد اول از همه باید به سلامتی جسم تان توجه کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدی تان شده اند اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دل تان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید اما حواس تان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: امروز سرشار از خلاقیت هستید اما نمی توانید آن را آن طوری که دلتان می خواهد به کار بگیرید. شاید دلیل آن این باشد که پروژه ای در دست اقدام ندارید، ایده هایی به سرتان می زند اما نمی دانید آنها را چگونه به کار بگیرید. بهترین کار ممکن نوشتن ایده هایتان است، خود این کار درهایی را به روی شما باز خواهد کرد. حداقل سودی که این کار دارد این است که یک روز دیگر از آنها استفاده خواهید کرد. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت های بد است، از فرصت استفاده کنید و آنها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توان تان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کارها بزنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید. برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است!  امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالمات تان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوءتفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند به هر نحوی که شده آنها را از میان خواهید برداشت. امروز هم با وجود آن که رفتارتان منطقی است، معتقد هستید که از پس انجام هر کاری بر خواهید آمد ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید، زیرا نتیجه معکوس به دست خواهید آورد. اگر می خواهید به خواسته تان برسید کافی است اراده و پشتکارتان را حفظ کنید تا راه خودتان را به سوی موفقیت هموار کنید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: هر چند رویاهای رنگینی که در سر دارید خیلی جذاب به نظر می رسند ولی از گفتن حرف های غیر ضروری تا جایی که ممکن است خودداری کنید. سعی کنید اگر خیلی اصرار دارید تا این رویاها را با کسی در میان بگذارید صبر کنید تا با دوستان نزدیکتان که شما را مورد قضاوت قرار نمی دهند یک جا دور هم جمع شوید. همیشه قبل از حرف زدن مخاطب خود را بشناسید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی را رقم خواهد زد. پس از نیروی خلاقیت فوق العاده تان برای ساختن روزی لذت بخش استفاده کنید.

کدخبر: 1039320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟