چطور در فصل نقل‌وانتقالات هم جنگ اعصاب درست کنیم؟

به گزارش رکنا،  ۴ فرمان کاربردی را برای خراب کردن تابستان و تبدیل آن به فصلی پرتنش و ناخوشایند ارائه می‌کنیم.

قیمت بازیکنان را ببرید بالا!

ناشی‌گری گروهی از هواداران تاثیر زیادی در افزایش قیمت بازیکنان متوسط دارد. تا اسم یک بازیکن کنار یک باشگاه قرار می‌گیرد، برخی هواداران سایر تیم‌ها مدیران خودی را به کم‌کاری متهم می‌کنند. در نتیجه یا شاهد هایجک شدن آن بازیکن با مبلغی بالاتر هستیم، یا مدیران متهم شده برای اثبات توانایی خود‌، بازیکنان متوسط دیگری را به چند برابر قیمت جذب می‌کنند.

بریزید توی پیج بازیکنان و مربیان!

تا صحبت می‌شود که پرسپولیس یا استقلال می‌خواهند فلان بازیکن یا مربی را بگیرند، فورا گروهی از هواداران تیم مقابل به سمت صفحه طرف گسیل می‌شوند و ضمن فحاشی و این‌طور چیزها، حتی به او می‌گویند شرایط اجتماعی، اقتصادی و... کشور ما زیاد خوب نیست و بهتر است اینجا نیایند!

مظلوم‌نمایی کنید!

اینها اگر تیم‌شان هزار تا بازیکن تاپ هم بگیرد و در حد قهرمانی جهان بسته شود، باز عقیده دارند تیم‌های رقیب بهتر بسته شده‌اند، به چاه نفت وصل هستند و دولت دارد به شکل ویژه از آنها حمایت می‌کند!

مزاحم دیگران شوید!

زحمت این بخش بیشتر بر عهده مدیران است تا هواداران؛ تا دیدید باشگاه رقیب دنبال جذب یک بازیکن است و مشغول مذاکره شده، با پیشنهاد ساختگی و ارقام اغراق‌آمیز سراغش بروید و قیمت را بالا ببرید.

با این کار باعث خواهید شد باشگاه هموطن‌تان هم موفق به استخدام او نشود یا به این منظور زیر بار هزینه به مراتب بیشتری برود.

 

 

کدخبر: 1025745 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟