مهم ترین اخبار پلیسی 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران اخبار پلیسی استان مازندران در هفتم مهر ماه به این شرح است

افتخار پلیس خدمت به مردم است

سردار مفخمی، فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم است، گفت: کارکنان پلیس در سطح استان با شجاعت هستند و با نثار خون خود امنیت را به مردم هدیه می کنند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: شهادت شهید امنیت پوریا عبادی را محضر آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور استان، همکاران سخت کوش خودم در استان مازندران و خانواده محترم شهید تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: این برادر عزیزمان، شهید پوریا عبادی با از جان گذشتگی خود برای برقراری امنیت در مقابل با یک سارق مسلح ایستاد و جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: آقا پوریاهای ما در سطح استان با شجاعت هستند تا این امنیت را به مردم هدیه کنند.

سردار مفخمی در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت پوریا عبادی از همه عزیزانی که در مراسم با شکوه این شهید عزیزمان شرکت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

در مسیر تامین امنیت، پشتیبان نیروهای فراجا هستیم

عالیشاه سوادکوهی، دادستان مرکز استان در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید "پوریا عبادی" گفت: در مسیر ایجاد و تامین امنیت، پشتیبان نیروهای جان بر کف فراجا هستیم.

علی اکبر عالیشاه سوادکوهی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید امنیت پوریا عبادی  محضر مقام معظم رهبری،فرمانده انتظامی استان و مردم شهید پرور استان مازندران، اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم.

وی با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی در خصوص شهادت، گفت: قبل از اینکه شهید شویم باید شهید باشیم و این شهادت ها پیامی مهم برای مردم در جامعه دارد.

دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: باید قدردان شهدا و تمام کسانی که در مسیر امنیت هستند باشیم .

عالیشاه سوادکوهی با اشاره به پیام شهدای امنیت به قانون شکنان و هنجارشکنان، اظهار داشت: ما برای مقابله با ناهنجاری به قیمت خون خودمان در برابر آنها می ایستیم و به هرگونه قانون شکنی پاسخ می دهیم.

محور کندوان مسدود است

سرهنگ جهان تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مسیر کندوان به علت بارش شدید باران و ریزش سنگ از ساعت 8 صبح امروز 7مهر خبر داد.

 سرهنگ یدالله جهان تاب در این باره گفت: جاده کندوان از ساعت 8 صبح امروز شنبه 7مهر به دلیل بارش شدید باران و ریزش سنگ مسدود است.

وی تصریح کرد : انسداد این محور تا رفع کامل موانع و پایان بارندگی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان مازندران اظهار کرد: هموطنانی که قصد تردد از مسیر کرج و تهران به استان مازندران و یا برعکس از سمت غرب استان به سمت کرج را دارند،می توانند از مسیرهای جایگزین هراز و جاده فیروزکوه استفاده کنند.

سرهنگ جهان تاب در پایان اظهار داشت: از همه عزیزانی که طی امروز و روزهای آتی قصد تردد در محورهای استان مازندران را دارند،به علت ریزش باران و لغزندگی جاده ها،خواهشمندیم که با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به حقوق دیگر راننده ها، از وقوع هر گونه اتفاق ویا حوادث جاده ای پیشگیری کنند.

کدخبر: 1045581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟