افتتاح ۸ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی

به گزارش رکنا از لرستان؛ وحید والی‌زاده مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: در هفته تربیت بدنی سه پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهرستان خرم آباد، پروژه زمین چمن مصنوعی و سالن چند منظوره بانوان در شهرستان رومشکان،پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهرستان ازنا،پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهرستان بروجرد و پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهرستان دلفان با اعتباری بالغ بر ۴۱۳/۰۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ سانتی متری سرانه ورزشی در لرستان، گفت: با تکمیل پروژه های در حال ساخت ورزش در استان، سرانه ورزشی ۱۰ سانتی متر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان بیان کرد: ۵۱ پروژه ورزشی در دست ساخت وجود دارد که ۱۴ پروژه ملی و ۳۷ پروژه استانی است و با تکمیل آنها ۱۰ سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه خواهد شد.

مرادی اظهارداشت: در حال حاضر سرانه ورزشی در لرستان ۶۶ سانتی متر است که با تکمیل پروژه های مذکور به ۷۶ سانتی متر می‌رسد و با نرم کشوری که ۸۱ سانتی متر است اختلاف چندانی نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا به حال ۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده که دو پروژه زمین چمن مصنوعی در شهرستان پل دختر،دو پروژه زمین چمن مصنوعی در شهرستان سلسله و یک پروژه زمین چمن مصنوعی در شهرستان دلفان بوده است.

مرادی با اشاره به اینکه ۱۲ پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی اخذ مجوز گرفته‌اند،گفت: زمین چمن مصنوعی شهرستان بروجرد،دو پروژه زمین چمن مصنوعی شهرستان الیگودرز،پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی کوهدشت،سه سالن سقف کوتاه و سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان بروجرد،زمین چمن مصنوعی در شهرستان ازنا و یک زمین چمن مصنوعی در شهرستان دورود بوده است.

امین پارسا/لرستان

کدخبر: 1052317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟