اشغال پیاده‌رو و جای پارک با تابلوهای ساحلی!/ شهرداری خرم آباد خبر ندارد؟

شهروندان خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا می گویند: مغازه‌داران با ایجاد سد معبر هم پیاده‌رو را مسدود کرده‌اند و هم نیمی از خیابان را با نصب تابلوهای معروف به ساحلی گرفته‌اند و عابرین گاهی برای عبور و مرور باید از وسط خیابان رد شوند.

شهروند دیگر می‌گوید: وظیفه شهرداری مگر برخورد با سد معبر نیست، پس چرا عابرین پیاده در خرم‌آباد هیچ حقی ندارند؟ افزون بر این برخی از کسبه، پیاده‌روی درب مغازه خود را به دست فروشان اجاره می‌دهند.

این درحالی است که بیشتر خیابان‌ها و پیاده‌روهای پر تردد شهر خرم آباد بدلیل بافت کهن این شهر، عرض کمی دارند و همین راه باریک را هم، کسبه با سد معبر اشغال می‌کنند و از طرفی نبود پارکینگ عمومی و طبقاتی در خرم‌آباد باعث شده تا جای پارک خودرو هم به سختی پیدا شود و کنار خیابان ها هم که تنها جای پارک خودرو محسوب می شود، در تصرف پرچم‌های ساحلی تبلیغات مغازه‌داران درآمده است.

حال شهروندان خرم آباد انتظار دارند شهرداری خرم آباد پاسخگو باشد که: آیا پیاده‌رو و خیابان محل تردد است و یا مکانی برای نصب تابلوهای ساحلی و نمایش بساط مغازه‌داران؟ و آیا چشمان تیزبین ماموران سدمعبر شهرداری این صحنه های تکراری را نمی بیند؟ و عدم برخورد با این پدیده ناهنجار نشان از بی توجهی به حقوق شهروندان و ترک فعل مسئولان ذیربط است یا موارد دیگر؟ 
 

امین پارسا/لرستان 

کدخبر: 1048615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟