تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در تمامی حوزه های قضایی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ صمد مرادی فر روز جمعه در بازدید از شعب اخذ رای شهر خرم آباد اظهار کرد: در مرکز استان نیز شعبه ۲ بازپرسی شعبه اختصاصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است و چنانچه تخلفی مشاهده با گزارش شود در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مرادی فر در خصوص وضعیت انتخابات در لرستان گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رای سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در فرآیند رأی‌گیری استان برقرار است ضمن اینکه نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رای‌گیری حضور دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی به صورت ثابت و سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رای‌گیری صورت گیرد، ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب لرستان یادآور شد: توصیه می شود مردم مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات داشته باشند و در این صحنه سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نقش مهمی را ایفا کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را درخصوص تخلفات احتمالی در رای‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارایه و یا به صورت حضوری به شعبی که به این منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

 

کدخبر: 1012901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟