بزرگداشت استاد ایرج راد در سیزدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، کانون ادبی زمستان سیزدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ با بزرگداشت استاد ایرج راد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کند.

در این برنامه که با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنا و اهالی تئاتر، سینما و رسانه برگزار می‌شود، چهره‌های مطرح عرصه موسیقی به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند و تجلیل از ایرج راد بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بخش اصلی مراسم خواهد بود.

ایرج راد (زاده ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۲۴ در بروجرد) دانش‌آموخته کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه کاردیف ولز است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۴۲ آغاز کرد و مهین دیهیم و شاهین سرکیسیان برخی استادان سرشناس وی بودند. راد در بیش از ۴۰ نمایش روی صحنه رفته و در چندین سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

حسین پاکدل، قطب الدین صادقی ، اسماعیل خلج، شهره سلطانی، مریم کاظمی، محمد رحمانیان، هادی مرزبان، رضا بابک، سیاوش طهمورث، علی دهکردی، عزت‌الله رمضانی‌فر، ابوالفضل جلیلی، یونس شکرخواه، محمدعلی بهمنی، بیژن شکرریز، مهدی یغمایی، اسدالله شعبانی و... برخی چهره‌های حاضر در سیزدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی خواهند بود.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

کدخبر: 997912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟