در نخستین روز نمایشگاه 24 رسانه‌های ایران چه گذشت؟

به گزارش رکنا، ضیافت چهار روزه روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه در قالب بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در حالی بعد از ۶ سال وقفه با شعار نجستم همیشه جز از راستی آغاز شد که بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری هستند.

در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه نشست ها و کارگاه های متنوعی برگزار خواهد شد، در این مدت مسئولان سازمان های مختلف با شرکت در نشست ها به ارائه آخرین دستاوردهای خود در دولت سیزدهم خواهند پرداخت.

برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

وزیر فرهنگ: یکی از امور معطل‌مانده فرهنگی امروز بازگشایی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلای امام (ره) گفت: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه بازگشایی شد.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است افزود: از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می کنم، بابت مشکلات عذرخواهی می کنم، این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست، آماده حمایت از کتابی که امروز رونمایی شد هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می شود.

وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: همه اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

اهمیت جنگ رسانه‌ای کمتر از میدان نبرد نیست

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در نمایشگاه گفت: فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است و اهمیت این نبرد کمتر از نبرد در میدان نیست.

اسامه حمدان اظهار داشت: سلام مردم و مبارزان فلسطین و غزه را به شما تقدیم می‌کنم. یاد می کنم از شهدای رسانه در فلسطین که تعدادشان از ابتدای تجاوز رژیم صهیونسیتی به بیش از ۱۲۰ نفر می‌رسد.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: تردیدی نیست که رسانه از گذشته تا به امروز نقش مهمی داشته است. فعالیت رسانه‌ای بخشی از نبرد ما علیه رژیم صهیونسیتی است. اهمیت این نبرد کمتر از نبرد در میدان نیست. به همین علت دشمن، خبرنگاران را هدف قرار می دهند.

مهدی‌پور: شعار امسال نمایشگاه رسانه‌ها، تاییدی بر مسیر حرکت خبری است

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شعار امسال بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران «نجستم همیشه جز از راستی» گفت: شعار امسال نمایشگاه بیان‌کننده ذات و عملیات کار خبری است.

فرشاد مهدی‌پور اظهار داشت: این شعار را در جشنواره رسانه‌ها به کار بردیم و از این جهت که بیان کننده ذات و عملیات کار خبری است به ذهنمان رسید که آن را حفظ کرده و شعار دیگری را جایگزین نکنیم تا این شعار به عنوان یک حکمت مسیر حرکت ما را تایید کند.

لمس عشق و آگاهی در یک ماهنامه/ دغدغه‌های روشندلان در نمایشگاه رسانه‌ها

یکی از زیباترین بخش‌های نمایشگاه رسانه‌های ایران غرفه‌ای است با عنوان نسل مانا که در آن روشندلان دور هم جمع شده‌اند و نشریه‌ای با همین نام را تقدیم همنوعان خودشان می‌کنند. ماهنامه‌ای که با خط بریل چاپ شده و محتوای جذاب و صمیمی‌اش قابل لمس است.

در حالی که بسیاری از غرفه‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در تکاپوی آماده‌سازی غرفه‌ خودشان هستند، روشندلان عزیز زودتر از بقیه میزبانی از مهمانان را آغاز کرده‌اند، تعداد ۲۲ نفر در تحریریه «نسل مانا» فعالیت دارند که از این تعداد فقط ۲ نفر یعنی ویراستار و طراح جلد بینا هستند. ۲۰ نفر دیگر نابینا و کم بینا هستند؛ اما این مساله مانع فعالیت‌شان نشده است.

امیر سرمدی مدیرمسئول «نسل مانا» درباره نحوه تولد این ماهنامه می‌گوید: دی ماه ۱۴۰۰ مجوز گرفتیم و تا کنون ۲۶ شماره منتشر کردیم. این نشریه در سه نسخه صوتی، متنی و بریل عرضه می‌شود. نسخه متنی که به صورت الکترونیک است با نرم‌افزار شنیداری و برای نابینایان قابل استفاده است. این نشریه برای همه انجمن های نابینایان و کسانی که اشتراک شخصی دارند ارسال می‌شود.

حضور ۱۲ رسانه‌ محور مقاومت در نمایشگاه رسانه‌های ایران

١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضوریافتند.

با توجه به این‌که حماسۀ مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه‌های خارجی محور مقاومت در نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور یافتند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت منعکس شود.

١۵ فعال رسانه‌ای محور مقاومت در غرفۀ غزه با عنوان بشارت صبح در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور دارند که نشست‌هایی با عناوین مختلف برگزار و در مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز شرکت خواهند کرد. هم‌چنین قرار است نمایندگان رسانه‌های محور مقاومت در این غرفه حضور داشته باشند و هریک به فراخور، فعالیت‌های خود را به نمایش قرار دهند.

رونمایی از دومین جلد دانشنامه مطبوعات ایران/ تاریخ مطبوعات در ایران ۲۰۰ سال سابقه دارد

کارشناس تاریخ مطبوعات و نویسنده جلد دوم دانشنامه مطبوعات ایران گفت: تاریخ مطبوعات در ایران ۲۰۰ سال سابقه دارد و هر کدام روایتگر یک روز از تاریخ کشور هستند.

همزمان با آیین گشایش نمایشگاه رسانه های ایران روز (یکشنبه) در مصلای امام خمینی (ره) تهران از دومین جلد دانشنامه مطبوعات ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور رسانه ای و تبلیغات رونمایی شد.

محمدجعفر محمدزاده نویسنده این اثر در مراسم رونمایی دومین جلد دانشنامه مطبوعات ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور رسانه ای و تبلیغات انجام شد، با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران بعد از ۶ سال اظهار داشت: تاریخ مطبوعات ایران از انتشار نخستین نشریه در سال ۱۲۵۲ قمری به نام کاغذ اخبار تا امروز نزدیک به ۲۰۰ سال عمر دارد.

رقابت فوتبالی گیمرها، اذان‌گویی مدیرکل و مشاوره حقوقی رایگان

رقابت فوتبالی گیمرها در غرفه رسانه و کودک، اذان گویی مدیرکل مطبوعات و مشاوره حقوقی رایگان مرکز وکلای استان تهران از جمله حاشیه‌های نخستین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

شمسایی: رسانه‌ها می‌توانند به انتخابات رونق ببخشند

معاون محتوایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌ها با بیان این‌که این نمایشگاه را فرصتی برای به اشتراک گذاشتن مسائل صنفی دانست و به نقش رسانه ها برای برگزاری پرشور انتخابات تاکید کرد.

ایمان شمسایی گفت: باید به بچه‌های رسانه تبریک گفت که همت کردند و در این رویداد حضور دارند. این نمایشگاه متعلق به خود رسانه‌ها و فرصتی است تا همدیگر را ببینند و نقطه نظرات و مسائل خودشان را به اشتراک بگذارند.

گلایه حکیمی‌پور از ساز و کار برگزاری نمایشگاه مطبوعات: هنوز غرفه نداریم

مدیرمسئول فصل‌نامه «خاطرات سیاسی» از ساز و کار برگزاری نمایشگاه مطبوعات و ناهماهنگی‌های موجود انتقاد کرد و گفت: به رغم ثبت نام و واریز مبالغ مورد نظر هنوز غرفه‌ای ندارم.

احمد حکیمی‌پور با انتقاد از وضعیت برگزاری نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: جزو اولین افرادی بودم که برای گرفتن غرفه در نمایشگاه ثبت‌نام کردم اما دیروز اعلام کردند که ساعت ۱۲ شب برای تحویل گرفتن غرفه بیاید.

کیفیت و کمیت مشاغل ایجاد شده در دولت سیزدهم کم‌نظیر است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون کیک اقتصادی دولت بزرگ شده و اشتغال ایجادی نیز افزایشی بوده است، که نشان می‌دهد کیفیت و کمیت مشاغل ایجاد شده در دولت سیزدهم رونق کم‌نظیری در بازار کار داشته است.

محمود کریمی بیرانوند اظهار داشت: نرخ بیکاری پاییز ۱۴۰۲ به ۷.۶ درصد رسید. برای زمستان چون فصل غیرکاری حوزه کشاورزی است، عموماً نرخ‌های بیکاری نسبت به سایر فصول بیشتر می‌شود.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی، نهاد تنظیم‌گر می‌خواهد

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران تاکید کرد: باید برای فعالیت‌های اقتصادی و تبلیغاتی در فضای مجازی نهاد تنظیم گر و قوانین مشخص تعیین و تصویب شود.

رضا تقی پور در پاسخ به مسئله نظارت بر فعالیت سلبریتی ها و چهره‌های شاخص در حوزه تبلیغات و فضای مجازی گفت: این مشکل مختص کشور ما نیست و در بسیاری از کشورها وجود دارد.

صهیونیست‌ها همه جرایم بین‌المللی را در غزه مرتکب شدند/ایجاد اجماع جهانی در حقانیت فلسطین

شرکت کنندگان در نشست بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در جنگ اخیر علیه مردم غزه همه جنایات جنگی و جرایم بین المللی را مرتکب شده اند، تاکید کردند که با رای دیوان دادگستری در مورد اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه اکنون نوبت دولت ها و نهادهای بین المللی است که اقدام عملی انجام دهند.

نشست کارشناسی بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین و رای اخیر دیوان دادگستری بین المللی در محکومیت اقدامات صهیونیست ها در نوار غزه در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایرنا برگزار شد.

می‌خواهم عادی زندگی کنم

می‌خواهم عادی زندگی کنم، شغلی داشته باشم، دستم به جیب خودم برود، گناه که نکردیم معلول شدیم، ما هم حق حیات داریم، ما هم مانند هر انسان سالمی توانایی‌هایی داریم که باید دیده شود، این گفته‌های عده‌ای است که نمایشگاه رسانه‌ها پل ارتباطی‌شان با مسئولان شده است.

حکیمی‌پور: جریان اصلاحات رئیس ندارد/ علت خروج اراده ملت از جبهه اصلاحات

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه ما طرفدار تفکر اصلاح‌طلبانه هستیم و قائم به شخص نیستیم، گفت: دوره شخص‌محوری تمام شده و جریان اصلاحات رئیس ندارد.

احمد حکیمی‌پور در تبیین موضع حزب متبوعش نسبت به دو رویکرد اصلاح‌طلبان برای «تحریم» یا «مشارکت» در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: ما از ابتدا با تحریمی‌ها نسبتی نداشتیم؛ چون صندوق رأی را محصول مجاهدت مردم ایران و از دستاوردهای نهضت مشروطه می‌دانیم که پس از انقلاب اسلامی هم به رسمیت شناخته شد.

مدیر تلویزیون «تمدن» : بُرد رسانه‌های مقاومت مثل بُرد موشک‌ها افزایش یافته است

یک فعال رسانه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای علیه مقاومت شکست خورده زیرا بُرد رسانه‌های محور مقاومت مثل بُرد موشک‌های آن افزایش یافته است.

محمد جواد محسنی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه‌ای افزود: رسانه‌های خط مقاومت نگذاشتند روایت انحرافی رسانه‌های وابسته به صهیونیسم جهانی به روایت اصلی تبدیل شود و روایت درست و حقیقت را به افکار عمومی جهانی منتقل کردند.

آقاتهرانی: هنوز با هیچ گروهی ائتلاف نکرده‌ایم/ برگزاری جلسه جمع‌بندی به زودی

رئیس جبهه پایداری گفت: تاکنون جلساتی با گروه‌های مختلف داشته و درباره ائتلاف صحبت کرده‌ایم، گفت: به زودی جلسه‌ای برای رسیدن به جمع‌بندی برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در تشریح فضای انتخابات در کشور اظهار داشت: همه ما باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و نقدها را بپذیریم و البته بعد از حضور جدی در انتخابات، موضوع وحدت بسیار مهم است.

پیشنهاد متفاوت به علی مطهری درباره لیست صدای ملت

سخنگوی حزب ندای ایرانیان به فهرست «صدای ملت» به سرلیستی «علی مطهری» پیشنهاد کرد یک سوم لیست را زنان تشکیل دهند.

سعید نورمحمدی در پاسخ به سوالی در مورد جزئیات لیست «صدای ملت» گفت: همین الان علی مطهری در جلسه و مشغول رایزنی است.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: لیست «صدای ملت» ۳۰ نفره و به سرلیستی «علی مطهری» خواهد بود. پیشنهاد می کنم یک سوم لیست را زنان تشکیل دهند.

۵۶ قلم دارو از فرآورده‌های طبیعی تحت پوشش بیمه است

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۵۶ قلم دارو از فرآورده‌های طبیعی تحت پوشش بیمه است و تحت پوشش قرار گرفتن چندین داروی دیگر هم جزو برنامه‌های وزارت بهداشت قرار دارد.

نفیسه حسینی یکتا در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اکنون طب سنتی در ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی آموزش داده می‌شود.

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در مورد بیمه ویزیت تخصصی طب ایرانی را تحت پوشش داریم و سه خدمت هم از خدمات شورای عالی بیمه قابل طرح است که سال آینده سه خدمت دیگر تحت پوشش قرار گیرد. در خصوص سبک زندگی اینکه ادغام طب ایرانی در نظام شبکه و نظام مراقبت سلامت را می‌گوییم، آموزش سبک زندگی به مربیان بهروزی و از سمت آنها به عموم جامعه مورد توجه است، همچنین آموزش به سفیران سلامت که در خانواده‌ها مستقر هستند که به همه دانش‌آموزان مربیان و اولیا راه یابند.

بزرگداشت استاد فرقانی/شرافت حرفه‌ای اولین و مهم‌ترین رکن روزنامه‌نگاری است

مراسم بزرگداشت «محمدمهدی فرقانی»، روزنامه‌نگار پیشکسوت، عصر یکشنبه، ٢٩ بهمن، در نخستین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

فرقانی در این برنامه گفت: با همۀ وجودم سعی کردم در خدمت حرفه روزنامه‌نگاری باشم زیرا روزنامه‌نگاری را حرفه‌ای شریف می‌دانم. در ادبیات جهانی ارتباطات هم روزنامه‌نگاری به دلیل آنکه در خدمت تأمین یکی از حیاتی‌ترین نیازهای انسان یعنی پیشبرد دانش و اطلاعات است، حرفۀ مقدسی است.

وی ادامه داد: تلاش کردم به‌عنوان سربازی کوچک دوران تحصیلی مرتبط و دوران حرفه‌ای روزنامه‌نگاری را بگذرانم و سپس وارد کسوت روزنامه‌نگاری شوم. در سال‌های فعالیتم دلخوش به این هستم که تلاش کردم در این حوزه پاسدار حریم‌هایی بودم که برای حفظ روزنامه‌نگاری نیاز شاهرگ حیاتی بوده است. روزنامه‌نگاری در غیاب ارزش‌های حرفه‌ای نه‌تنها در خدمت جامعه نیست بلکه می‌تواند خیانت باشد و آثار زیان‌بار و منفی بسیاری داشته باشد. یک روزنامه‌نگار با زیر پا گذاشتن اخلاق و شرافت حرفه‌ای می‌تواند جامعه‌ای را به تباهی بکشاند می‌تواند تصویر مخدوشی از واقعیت‌های جامعه ارائه کند و حکومت‌ها را به اشتباه بیندازد.

این استاد روزنامه‌نگاری تاکید کرد: شرافت حرفه‌ای اولین و مهم‌ترین رکن روزنامه‌نگاری است. من به‌عنوان روزنامه‌نگار حق ندارم تحت هیچ شرایطی شرافت روزنامه‌نگاری خود را زیر پا بگذارم. در روزنامه‌نگاری منافع عمومی بر منافع فردی و گروهی مقدم است. خیر و صلاح جامعه و حقوق مردم بر هر چیز دیگری مقدم است و نباید به‌خاطر پرهیز از مواجهه با تنگناها شرافت حرفه‌ای را زیر پا بگذاریم. مورد دوم اخلاق حرفه‌ای است که مسئولیت‌هایی برای روزنامه‌نگار می‌آورد. اخلاق حرفه‌ای به روزنامه‌نگار اجازه نمی‌دهد به حریم حقوق شخصی دیگران ورود کند و خیانت در امانت کند.

او افزود: مسئلۀ بعدی استقلال حرفه ای روزنامه‌نگار است چراکه روزنامه‌نگار وابسته به هرقدرت بیرون از حرفه روزنامه‌نگار قابل شماتت است. روزنامه‌نگار باید در انجام وظایف و مسئولیت‌های حرفه‌ای و در چهارچوب قوانین مدون در جهت پیشبرد ارزش‌های روزنامه‌نگاری آزاد تلاش کند. صحت، دقت، امانت‌داری، پاکدستی، انصاف و تعادل شاغول‌های حرفه روزنامه‌نگاری است.

فرقانی با اشاره به قانون حمایت از روزنامه‌نگاران گفت: متأسفانه ما با وجود داشتن صدوهشتاد سال تاریخ روزنامه‌نگاری در کشور ما فاقد ساختار حرفه‌ای روزنامه‌نگاری هستیم. روزنامه‌نگاری حرفه‌ای حداقل چهار رکن اساسی دارد؛ اولین رکن آن استقلال حرفه‌ای است که حکم می‌کند قانون حمایت از حقوق روزنامه‌نگاران را داشته باشیم. ما نیاز به منشور اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاران داریم. نیاز داریم به استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاری و تشکل‌های فراگیر حرفه‌ای که بتواند از حقوق روزنامه‌نگاران دفاع کند و درعین‌حال بر تخلفات آن‌ها نظارت کند.

این روزنامه‌نگار پیشکسوت ادامه داد: اما روزنامه‌نگاران جوان بدانند با همۀ این‌ها باید به‌گونه‌ای به این حرفه نگاه کنند که وقتی به عقب برمی‌گردند از خود راضی باشند. دقت کرده باشند تا ظلمی نادیده گرفته نشود و حقی پایمال شود. آسودگی وجدانی در روزنامه‌نگاری بسیار مهم است و این چیزی است که در پایان راه باعث رستگاری انسان می‌شود.

این استاد ارتباطات تصریح کرد: سعی کردم در این حوزه هرچه از دستم برآمده انجام دهم. اگر گزارش‌نویسی را انتخاب کردم به این دلیل بوده که صدای محرومان را به گوش مسئولان برسانم و مشکلی از مشکلات آن‌ها حل شود. کتاب گزارش‌نویسی بنده تقریباً بعد از سی‌سال تدریس نوشته شده و اعتقادم این بود که این مطالب باید با دانش‌جویان مطرح و چکش‌کاری شود و در بهترین حالت خود به‌صورت عمومی منتشر شود. این حرفه، حرفۀ شکار موقعیت‌های کمیاب است. اگر توانستید در لحظات کمیاب کاری کنید، ماندگار خواهید شد. در شرایط سخت و مخمصه‌های خبری است فرق روزنامه‌نگار حرفه‌ای با دیگران مشخص می‌شود. دقت کنید بزنگاه‌ها را از دست ندهید، دراین‌صورت این حرفه شریف خواهد بود.

این پیشکسوت روزنامه‌نگاری گفت: امروز در فلسطین شاهد این هستیم که خبرنگار برای انجام رسالت خبری خود چگونه جان خود را به خطر می‌اندازند. روزنامه‌نگار نوعی هم‌گرایی حوزه‌های مختلف است. روزنامه‌نگار باید فلسفه و تاریخ هم بداند. امروزه دیگر آدم‌های تک‌بعدی که فقط قلم خوبی دارند برای روزنامه‌نگاری کفایت نمی‌کنند و درک و دریافت واقعیت بیش از همیشه به امری میان‌رسانه‌ای تبدیل شده است.

در پایان این مراسم حاضران جمع خاطراتی از دوران شاگردی کنار محمدمهدی فرقانی را تعریف کردند.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی با تدریس فریدون صدیقی در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار می‌شود. همچنین کارگاه دیگری با عنوان اخبار جعلی، واژه‌سازی واقعیت با تدریس حمیدرضا مدقق روز ۲ اسفند، برگزار می‌شود. ستاد برگزاری نمایشگاه، یک غرفه ویژه غزه نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته است.

درهای سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) از تاریخ ۲۹ بهمن تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران باز است.

منبع: ایرنا

کدخبر: 973652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟