فال ابجد محشر 5 اردیبهشت + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبر بورزند خودتان را مرتبط نسازید بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمند را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: نشانه نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این فال ابجد شما را تشویق می سازد تا با ناتوانی های خود روبرو شده و بر آنها توفیق جویید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید اما آنها مانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلب تان گوش فرا دهید و از درون هدایت بطلبید!

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطراف تان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزئی و کوتاه مدت هستند.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای تصمیم مهمی را بگیرید این فال به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نیست. بهتر است که خودسرانه تصمیم نگیرید و با افرادی که توانایی لازم را دارند مشورت کنید و از آنها راهنمایی بگیرید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: این فال برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیان تان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد. اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود به خوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار کرده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: اتحاد انرژی ها وعده پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می شود. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می شود. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر شود. گرچه این فال شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آن است که به سوی یک دوره مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید. هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ج د د

تعبیر فال ابجد: فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می شود. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. این فال به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان شود. ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یادشده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسائل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. می تواند نماینده الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آل از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر این صورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج آ ج

تعبیر فال ابجد: این فال برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان به وقوع می پیوندد. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد. در زمینه کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگه می دارد. اگر ازدواج نکرده اید زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید. انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود به طور موثری استفاده کنید. در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان توفیق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباط های انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

کدخبر: 991108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟