فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: رفتاری سرشار از عشق و مهربانی دارید و محبت خود را از هیچ کس دریغ نمی‌کنید. با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید تا دچار خسران نشوید و به سعادت و خوشبختی برسید. مال و ثروت دنیوی اگرچه برای رفاه و آسایش است اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات برحذر باشید که محبت و عشق سرمایه های جاودان هستند.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا جدی هستی اما باطنی مهربان و  لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی.از طعنه اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. انشاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: زمانی به گنج و ثروت می‌رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم عنایتش را بیشتر خواهد کرد. مقصودی داری که خیلی زود به آن می رسی. بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست؛ پس به جمالت مغرور نباش.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : آ ج ج

تعبیر فال ابجد: افکار و آرزوهای بلندی را در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هرکسی را بهره ای است. تو هم از نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: اگر با دید باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی‌شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس نا امیدی تو بیهوده است.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن و سعی کن خود را از این وضعیت نجات دهی.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: همیشه میل به ایجاد تحولات مثبت در وجود تو بوده و هست و وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیری بی‌پروا و بی‌هراس به سوی مقصود می‌تازی اما باید بدانی انجام هر کاری نیاز به مقدمات خاص دارد و گاهی مهیا کردن این مقدمات از توان تو خارج است. کمی بیشتر به زندگی خود فکر کن و از آن لذت ببر.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: شخصی به شما ستم کرده که از دست او ناراحت هستید، او هم در حال و وضع مساعدی به سر نمی برد. نگران نباشید؛ به زودی رحمت و لطف خداوند شامل حال شما شده و ستم ها به سمت ستمکار بازمی‌گردد. خبرهای خوشی را دریافت خواهید کرد. اسرار دل را برای هرکس فاش نکنید. زندگی توأم با آرامش و شادی نصیب شما خواهد شد.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ب آ ج

تعبیر فال ابجد: تمام تلاشت را کرده ای و به لطف الهی زندگی آرامی را برای خود ساخته‌ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: از شما چیزی خواسته شده است که به آن دسترسی ندارید یا توانایی انجامش را ندارید، در این مورد با بزرگان و دنیادیدگان مشورت کن تا مشکلاتت حل شود.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر فال ابجد: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید. به شکرانه‌ این خبر نذرتان را ادا کنید و اگر عهد و پیمانی بسته‌اید به آن عمل کنید. هر کار سختی در دنیا با اراده‌ قوی‌ برایتان آسان می‌شود.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. فقط به فکر منفعت خودت مباش و سود دیگران را نیز در نظر بگیر. حسرت گذشته‌ها را خوردن و حرص زدن برای آینده فقط امروز تو را تلخ می‌کند؛ پس از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم‌های بیهوده نساز.

کدخبر: 990797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟