فال روزانه شخصی / اول دی

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شما کاری پررونق و پرسود را شروع می‌کنید که به سرمایه بسیاری می رسید. رویدادهایی باعث می شود سخت تر به آرزوهایتان برسید اما امیدتان را از دست ندهید که خیر شما در آن بوه. هیچگاه با رفتار و زبانی تند باعث ناراحتی دیگران نشوید مدتی است که به خاطر رفتار و کردار بد شخصی که دوستش داری را از دست داده ای پس از دلش در بیاور و دوباره آشتی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد اگر شخصی را دوست دارید احساسات و علایق خود را به او بگویید تا از دستش ندهید. هیچگاه در خواندن نماز سستی نکنید و همواره رضای خدا را در نظر بگیرید. شما دل پاک و صافی ندارید و نمی‌توانید به اهدافتان برسید برای رسیدن به خواسته های دیگران سوء استفاده نکنید که در نهایت مشکلات بسیاری برایتان پیش می‌آید و همواره درستکار باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هیچگاه به دنبال مال حرام نباشید که ضربه می‌خورید و مانع رسیدن شما به خوشبختی می شود. شما ازدواج می‌کنید که برایتان سرشار از سعادت و اتفاق خیزر است و اگر خدا بخواهد سعادتمند می‌شوید. هدف شما خوب است و اگر گرفتاری ها و مشکلات حالتان را بد کرده خیلی زود حل می شود. احتمالا پولی که شما میرسد که از لحاظ شرعی بودن آن مطمئن نیستید پس از آن استفاده نکنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد در آینده نزدیک پول و سرمایه بسیاری نصیبتان می‌شود که باعث خوب شدن اوضاع و تحول زندگی تان می گردد. طالع شما خوب است و خوشبخت می شوید پس نگران نباشید اگر شما شخصی را دوست دارید.. به واسطه یک بزرگتر به دنبال ازدواج باشید و از گرفتاری ها و مشکلات آینده نترسید که خداوند تکیه گاه شماست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد کسی با صحبت هایش به تو طعنه می زنند و می خواهد بی آبرویتان کند. پس در مقابل او بایستید و نگذارید باعث خرد شدن شخصیتان شود. خداوند تکیه گاه شماست و شما را از آسیب ها حفظ می کند پس نگران نباشید هدف شما خیر است و به اهدافتان می‌رسید. دوستان و آشنایانی که به ظاهر خوب اما باطن خراب دارند دوری کنید که باعث مشکل برایتان نشوند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما وسیله خود را گم کرده اید و از همین موضوع بسیار غمگین ناراحتید اما خیلی زود آن را پیدا می‌کنید. لحاظ روحی و احساسی آسیب می بینید و به همین خاطر بسیار نگرانید اما آگاه باشید که شخص از انجام کارش بسیار پشیمان می شود و می خواهد از شما دلجویی کند. هدف بدی داریو که اگر آن را انجام دهیم و به دنبالش باشید چرا که دچار مشکل می شوید پس از آن بگذرد. همواره به خداوند تکیه کند و هنگام رویارویی با مشکلات نترس زیرا او همیشه پشتیبانت است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید مشکلات عاطفی در زندگی تان پدید دارد که بسیار شما را می آزارد اما توکلتان بر خداوند باشد تا به زودی از این شرایط خلاص شوید. ممکن است فردی بخواهد با شما دشمنی کند و بی آبرویی و رسوایی پدید بیاورد بسیار مراقب باشید و سعی کنید تا در مقابلش ایستادگی کنید. سعادت و خوشبختی فراوان در انتظارتان خواهد بود اما در صورتی که به دنبال اعمال حرم نروید و در راه خدا بمانید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد برای رسیدن به اهدافتان باید آهسته و آرام حرکت کنید و هیچگاه از روی احساسات تصمیم نگیرید چرا که فقط خودتان را در دردسر خواهید انداخت. در نمازهایتان کاهلی می کنید و آداب مذهبی خود را به جا نمی آورید از همین رو ضربه های فراوانی به شما وارد خواهد خورد. به زودی سرمایه ای به دستتان میرسد که اگر آن را در راه خداوند خیرات کنید چندین برابر خواهد شد پس نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که مراقب باشید و دست به کارهایی نزنید که خودتان را در دردسر بیندازید به زودی از روی خامی و پختگی خودتان را وارد کاری می‌کنید که بسیار بر ضررتان تمام خواهد شد. باید پشتکارتان را بیشتر کنید و برای آنکه دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید رفتارهای تان را مناسب تر کنید. از جانب شخصی آسیبی فراوان خواهید دید اما سعی کنید تا آن را به دست فراموشی بسپارید بهتر است از این پس بیشتر مراقب باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که مقصود خوبی دارید و به زودی آرزوهایتان را میسر می کنید. شخصی به شما قول هایی را داده که به آن عمل نمیکند و ممکن است از این امر بسیار عصبانی شوید اما نباید با او پرخاشگری کنید. وارد زندگی مشترک خواهید شد که می تواند سعادت و خوشبختی فراوانی را نصیب تان کند پس اقدام به آن کنید و از هیچ چیزی هراس به دل راه ندهید چرا که خدا با شماست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که مقصودی که دارید به خیر و صلاح هیچکس نیست و با انجام این کار فقط خودتان و اطرافیانتان را در دردسر می‌اندازید. خداوند قصد دارد تا راه های تازه را به شما نشان دهد که اگر از آنها استفاده کنید زندگیتان دگرگون خواهد شد. باید همواره توکلتان بر خداوند باشد و از رفتارهای نابجا بدور باشید. شخصی موجب آشفتگی خاطر شما شده اما به زودی از کارش پشیمان میشود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد بخت و اقبال خوبی دارید و به زودی خواسته هایتان را میسر می کنید. باید صبور باشید و اگر از فردی کمک می‌خواهید باید کاملا محترمانه از او درخواست کنید در این غیر اینصورت متاسفانه این فرد به شما کمک نخواهد کرد. قصد دارید تا وارد کاری نادرست و حرام شوید که در این صورت مشکلاتتان افزون خواهد شد. خداوند شما را به اهدافتان می رساند فقط کافیست کمی صبور باشید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟