فال روزانه شخصی / 21 شهریور + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شرایط شما سخت است و نیاز به عمل دارد نه سخنی که همراه با عمل نیست .

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد راههای خوبی پیش رو دارید و موفقیت بی شکی پیش رو دارید ولی از ادامه راه خسته نشوید زیرا همه چیز را از دست خواهید داد .

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید ملاقات خوبی در پیش دارید . پول و سودی که انتظارش را می کشید کمی دیر تر به دستتان خواهد رسید . حرکت در هر زمینه ای به نفع شماست .

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که افرادی را که می توانند حتی کوچکترین اثر مثبتی در زندگیتان داشته باشند از دست ندهید . به ظاهرتان اهمیت دهید . راهی را که عقل فرمان می دهد انتخاب کنید .

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید و در همه حال موقعیت خود را حفظ نمایید و از هر فرصتی که دارید برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد رفتارتان را با کسی که روزیتان از جانب اوست درست کنید زیرا هر چه قدر هم که جابجا شویدکسی مثل او پیدا نمی کنید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟