طالع بینی شخصی امروز / 23  فروردین ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز اگر در محل کارتان راه حل های خلاقانه ای که برای مشکلات پیدا می کنید مورد استقبال قرار نگیرند ممکن است کمی عصبی شوید. خوشبختانه اگر صبور باشید و بتوانید رفتار خود را کنترل کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید روز موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید کمتر به خودتان فشار بیاورید و بپذیرید که قرار نیست همیشه همه چیز همانطور که شما انتظار دارید پیش برود. انعطاف پذیری در نگرشتان می تواند همه چیز را به سمتی که شما دلتان می خواهد هدایت کند و به شما اجازه دهد پس از اندکی نقشه های اولیه تان را عملی کنید. وقتی به خانه می روید مشکلات موجود در محل کارتان را فراموش کنید و تنها به خانواده تان بپردازید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. امروز نمی توانید قانع کننده باشید پس سعی نکنید حرفی بزنید که بعدا برایتان گران تمام شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد. امروز در محل کارتان اتفاقاتی رخ می‌دهد که انتظارش را نداشتید و ممکن است از جانب همکارانتان سرزنش شویپ، بهتر است که در مقابلشان سکوت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز به هیچ عنوان نمی توانید تصمیم بگیرید که چکار باید بکنید، زیرا نمی توانید نیاز شدید خود به داشتن احساس استقلال را کنترل کنید. این وضعیت که برایتان ناشناس است می تواند در ابتدا در شما ایجاد وحشت کند، زیرا وقتی در یک رابطه عاطفی پایدار هستید احساس امنیت بیشتری می کنید و برای رسیدن به حس استقلال ممکن است مجبور شوید ثبات عاطفی خود را به خطر بیندازید. بهترین کاری که می توانید در حال حاضر انجام دهید این است که با وحشت هایتان روبرو شده و مسیری که قلبتان می گوید را در پیش بگیرید. اگر قرار است بعد از ساعت کاری با عشقتان دیدار داشته باشید اجازه ندهید کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید برنامه هایتان را بهم بزنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساستر شده اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها میتواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می آید. شما چگونه میتوانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فراموش کنیم. امروز روز خوبی برای قرار عاشقانه خواهد بود و اگر این کار را انجام دهید مطمئن باشید که کدورت هایی که میان تان وجود دارد به طور کلی برطرف می شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید، سعی نکنید که ناشکری کنید چرا که به راحتی هر آنچه را که به دست آورده اید از دست می دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید همکارانتان به همفکری شما و انرژی مثبتی که به آنها می دهید نیاز دارند، پس استقلال فکری خود و توانایی هایی که دارید را با افتخار تمام به دیگران نشان دهید. این موضوع شاید در ابتدا باعث شود کمی خجالت بکشید، ولی افکار و ایده آل های شما مورد تحسین دیگران هستند و این مسئله باعث می شود حس خوبی به شما دست دهد و چیزی را از دیگران مخفی نکنید. اگر بین مغز و قلبتان ناهماهنگی وجود دارد و نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید بهتر است به باورها و اعتقادات خود رجوع کنید. خواندن مجلات و کتاب ها و تماشای فیلم هایی که در مورد مسائل معنوی هستند امروز به نظر شما بسیار جذاب هستند و چیزهای زیادی می توانید از آنها یاد بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت میکند، و میتواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید. نباید برای خواسته ای که دارید هم‌اکنون پافشاری کنید و بیش از حد روی طرف مقابلتان فشار بگذارید در غیر این صورت این شریک خوب را از دست می دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپدا کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود. پس بی گدار به آب نزنید که در درجه اول خودتان آسیب می بینید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است این که سعی داشته باشید که رفتاری حرفه ای از خودتان نشان دهید ولی نتوانید کنترل کامل احساسات خود را در دست بگیرید کمی آزار دهنده به نظر می رسد. امروز احساس می کنید که دیگران با مشکلات خود دارند به حریم خصوصی شما تجاوز می کنند و هیچ فضای آزادی برای شما باقی نمی گذارند. بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد. پرداختن به مسائل معنوی می تواند به شما در یافتن پاسخ هایی که به دنبالشان هستید کمک کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل میطلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینههای شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید. امروز روز خوبی برای جر و بحث با دیگران نیست پس کاملاً سکوت کنید که خودتان ضربه خواهید خورد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود. اگر مجبور شدید که با دیگران برای به کرسی نشاندن حرف هایتان بجنگید از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟