طالع بینی شخصی امروز /  19 دی ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید! باید به حس ششم خود گوش بدهید. بگذارید حس ششم تان سکان را بدست بگیرد. باید تفکر منطقی را کنار بگذارید تا ذهن شهودی شما بتواند تصمیم ها را اتخاذ کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما فرصتی وجود دارد تا چیزها را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که دوست دارید باشند. اینکه خودتان را گول بزنید خیلی راحت است، ولی بالاخره حقیقت برملا می شود. زمانی می رسد که باید با آن روبرو شوید. هر زمانی که بخواهید شروع تازه ای داشته باشید دیر نیست. به خودتان اطمینان داشته باشید. شما عاشق این هستید که در مورد زندگی با دیگران حرف بزنید. ولی امروز دوست دارید فرد خاصی را تحت تأثیر قرار دهید، البته این به شرطی شدنی است که شما در مورد نقاط مشترک خود با هم حرف بزنید. امروز نظم دادن به جزئیات و پرداختن به آنها شما را به حقیقت نزدیکتر نمی کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد. اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر این قدر به موسیقی علاقه دارید چرا آواز را امتحان نمی کنید؟ حتی اگر گوش خوبی برای موسیقی نداشته باشید، از اینکه در آواز موفق می شوید تعجب خواهید کرد. حس می کنید بلند آواز خواندن احمقانه است؟ اشکالی ندارد بگذارید احمقانه به نظر برسد. ولی خوش بگذرانید. حتی اگر ناشنوا هم باشید، از این کار لذت خواهید برد و این حس مسری است. امروز در فرصت هایی که برای صحبت با یکدیگر دارید، معجزه های کوچکی برایتان رخ می دهد. شما از خودتان می پرسیدید که چطور می توانید با فردی که در چند سطح با شما متفاوت است، ملاقات کنید. ولی جواب خود را در گفتگو با او می یابید. وقتی مشاجرات در محل کار بالا می گیرند، باید دقت کنید که هر دو طرف را نگیرید. ممکن است بعضی ها فکر کنند که شما از پشت چاقو می زنید و احترامتان را بین دو طرف از دست بدهید. یک طرف برگزینید یا کلاً از دعوا دور بمانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست! امروز بازگشت ماه به نشان شما یادآور این است که شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می‌شوند در تماس باشید. حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می‌کنید و در گذشته ناامیدی‌ها و شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌اید؛ اما رعایت کردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد. تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما فرصت تفریح را می یابید و می توانید فرصتی هم برای شروع های تازه در چالش هایی که داشتید پیدا کنید. شجاعت بررسی نگرش ها و رفتارهای خود در موقعیت های دشوار را داشته باشید. با دانش جدیدی که دارید، می توانید ایده و بینش جدیدی کسب کنید مشکلی قدیمی را به نحو متفاوتی حل کنید. شما بدین ترتیب متوجه می شوید که قدرتی بیش از آنچه تصور می کردید دارید. شما انرژی های اطرافیان خود را جذب می کنید و آنها را مانند آینه منعکس می کنید. امروز گفتگوها برایتان جالب می شوند و اطلاعات و اخبار جالبی به دستتان می رسد. اگر در جستجوی فرد خاصی هستید، می توانید با جذبه و شوخ طبعی خود او را تحت تأثیر قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید! انرژی امروز روابط شما را با همکارانتان تشدید می کند. اگر اخیراً مشاجراتی وجود داشته است، منتظر جر و بحث بیشتر باشید. اگر همه چیز خیلی خوب پیش رفته است، منتظر ارتقا یا ترفیع باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید. امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما به ساعت نگاه می کنید. برایتان سخت است که وقتی در مورد استراحت فکر می کنید به وظایفتان دقت داشته باشید، ولی تلاشتان را بکنید. اگر تمرکز و دقت نداشته باشید کارها و وظایفتان تمام نمی شوند. اگر حواستان پرت شود ممکن است کارتان را خراب کنید. شما که نمی خواهید بیش از آنچه لازم است، کار انجام دهید؟ امروز می توانید عشقتان را شام بیرون ببرید و یا به جایی رمانتیک بروید. سپس با استفاده از قدرت کلام خود، می توانید تغییراتی که منظورتان است را در رابطه خود اعمال کنید. امروز در کار با گروه ها شاید کمی عصبانی شوید. ولی سعی کنید در هر گروهی با توجه به منش آن گروه کار نکنید و خودتان را برای همرنگی با جماعت عوض نکنید. طوری کار کنید که خودتان راضی باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید. شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کار را انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟