طالع بینی امروز / 6 شهریور ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیگران خیلی راحت نسبت به شما و نیت هایتان دچار شک و تردید می شوند، پس سعی کنید هر طوری که شده است به دیگران دلیلی ندهید که به شما شک کنند. اجازه دهید اعتماد به نفستان در رفتارتان بروز پیدا کند و به وعده هایی که داده اید عمل کنید. امروز شما انرژی مضاعفی در اختیار دارید، این انرژی را در انجام کارهایتان مورد استفاده قرار دهید تا کارهایی که معمولا برایتان خسته کننده هستند خیلی خوب و به راحتی پیش بروند. از فرصت هایی که برای بهتر کردن دنیای اطرافتان دارید استفاده کنید. مهم نیست قدم هایی که برمی دارید کوچک هستند یا بزرگ، آنچه اهمیت دارد این است که فراموش نکنیم همه ما نسبت به جهان اطرافمان مسئول هستیم.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حس ششم تان به شما می گوید که اتفاقی غیر عادی قرار است بیفتد. باید با پشتکار خودتان را به این اتفاق برسانید، در غیر این صورت ممکن است فرصت را از دست بدهید. آن چه اکنون اهمیت دارد این است که از حد و مرزهای خود فراتر روید. باید یاد بگیرید که بر هر مانعی که جلوی راه تان قرار می گیرد غلبه کنید. به همه نشان دهید که اگر بخواهید کاری را انجام دهید چگونه برای تحقق آن تلاش می کنید. آنچه می خواهید را بیان کنید و خیالتان راحت باشد که آن را به دست خواهید آورد. بحث های فلسفی می توانند چشم تان را به نقطه نظرات جدید باز کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما به فکر به دست آوردن موفقیت هستید و می دانید که باید برای به دست آوردن آن با چالش هایی روبرو شوید و نقشه هایی حساب شده بکشید تا آینده ی خود را تضمین کنید. اما به خاطر شرایط موجود ممکن است نتوانید مرز بین احتمالات و واقعیت را به درستی تشخیص دهید. سعی کنید نگرشی منطقی تر داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز دقیقا بر اساس همان چیزی که شما انتظار دارید پیش خواهد رفت. توانایی های خود را با نشان دادن بهترین عملکرد ممکن در برابر هر موقعیتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد به همه ثابت کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر می توانید توانایی هایتان را به نمایش گذاشته و دیگران را تحت تأثیر قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به شدت نیاز دارید که کمی راحت تر باشید و قدم در مسیری بگذارید که برای تان آشناتر است. اما در حال حاضر عبور از چنین مسیری اصلاً مورد علاقه ی شما نیست. شاید دوست داشته باشید که به تجربه های لذت بخش گذشته فکر کنید، اما باید بدانید که این رویه در پیشرفت شما نقش مؤثری ندارد. تنبل نباشید و مدام به عادت های گذشته ی خود نچسبید. اگر واقعاً قصد دارید که در یک رابطه تغییر ایجاد کنید، پس باید دست به خطر بزنید و احساسات تان را بروز دهید. مخالفت هایی که دیگران با نقشه ها و برنامه هایتان دارند برایتان تعجب آور است و خیلی محکم در برابر انتقادهای آنها و ممانعت های احتمالی که ایجاد کنند خواهید ایستاد، فقط مواظب باشید در واکنش نشان دادن زیاده روی نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با یکی از دوستان خود که برای مدتی از او بیخبر بوده اید تماس بگیرید. او دلتنگ شماست و دلش می خواهد از شما باخبر شود، او را با تماس خود خوشحال کنید. تمام مدت چشم خود را به هدفتان بدوزید و به دیگران هم اجازه ندهید که شما را از مسیر اصلیتان منحرف کنند. بی آن که هیچ وقتی تلف کنید به سمت مقصد اصلی خود پیش بروید. درست است که دیگران هم در پیش بردن برنامه هایتان نقش مهمی دارند، اما نباید بتوانند راه شما را طبق خواسته ی خود تغییر دهند. سعی نکنید جوری رفتار کنید که انگار برای همه چیز برنامه ریزی کرده اید و برای هر موقعیتی که پیش می آید از قبل راه حلی آماده کرده اید. هیچ کدام از ما کامل نیستیم، پس خطاهایتان را بپذیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برای این که از یک فرصت استفاده کنید باید دقیقاً بدانید که چه کار می خواهید انجام دهید. اگر خودتان سرپرست گروه هستید باید صبوری بیشتری به خرج دهید. اگر می خواهید دیگران از شما پیروی کنند نباید چیزی را به آن ها تحمیل کنید و برای شان سخت بگیرید. اگر همه چیز را کمی آسان تر بگیرید شانس موفقیت تان بیشتر خواهد شد. کمی به خودتان فرصت استراحت دهید، اگر نیت خوبی داشته باشید دیگران هرگز ناراحت نخواهند شد. ممکن است که امروز اتفاقات غیر منتظره ای مشکلاتی در برنامه هایتان ایجاد کنند، پس خودتان را برای رویارویی با آنها آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما می توانید در پیش بردن کارها و برنامه هایتان موفق باشید، اما به این شرط که خودتان کنترل زندگیتان را به دست بگیرید. به دیگران اجازه ندهید زمام امور را به دست گرفته و شما را به همان مسیری که خودشان دوست دارند بکشند. انرژیتان امروز در سح یکنواختی نخواهد بود و در بازه های خاصی خیلی پر انرژی هستید و در باقی ساعت ها کمی احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید، از وقت هایی که انرژیتان بالاست به درستی استفاده کنید تا بتوانید تعادل را در کارهایتان حفظ کنید. در هر صورت فراموش نکنید که تحت هیچ شرایطی نباید تسلیم شوید. در اشتراک گذاشتن نقشه ها و احساسات خود با دوستانتان احتیاط بیشتری از خودتان نشان دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در چند روز آینده باید منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید. شاید تصمیم بگیرید که در منزل یا محل کار اوقاتی را به آسودگی سپری کنید، اما ممکن است ناگهان عده ای به دیدار شما بیایند و خلوت تان را به هم بریزند. لزومی ندارد در برابر این وضعیت مقاومت کنید، می توانید آدم های جدیدی را ملاقات کنید و چیزهای زیادی یاد بگیرید. این تجربه ها کمک تان می کنند که زندگی بهتر و جالب تری داشته باشید. حالا که این فرصت پیش آمده از آن لذت ببرید. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، تا زمانی که خودتان در مورد خواسته هایتان صحبت نکنید احتمال این که کسی برای برآورده کردن آنها تلاشی کند خیلی کم خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیگر جانتان به لبتان رسیده است و یک ضربه کافی است تا مانند یک آتشفشان منفجر شده و همه جا را به آتش بکشید. اما باید یادتان باشد که این کار تنها مشکلی دیگر به مشکلات شما اضافه خواهد کرد. راز غلبه به این وضعیت این است که به جای جنگیدن با وضع موجود سعی کنید راه تازه ای برای خودتان بسازید. به نظر می رسد که امروز نظر شما با همه فرق می کند، ولی خودتان ته قلبتان می دانید که حق با شماست! متاسفانه طرف مقابلتان هم آنقدر از موضعی که گرفته مطمئن است که به نظر می رسد دیگر جایی برای پیدا کردن یک راه حل مشترک باقی نمی ماند. با این حال اگر سعی کنید ریشه این اختلاف نظر را پیدا کنید هر چقدر هم که مشکلتان در نگاه اول بزرگ به نظر برسد قابل حل خواهد بود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شاید امروز بتوانید دست از کار بکشید و با دیگران اوقاتی را به شادی و تفریح بگذرانید. هر کاری که در دست دارید کنار بگذارید و بیرون بروید، بهتر است با کسانی درآمیزید که می توانند خوشحال تان کنند. یک کسی که همه چیز را آسان می گیرد می تواند کمک تان کند تا خشم تان را کنترل کنید. اکنون برای این که به تعادل برسید باید به تجربه ی لذت های ساده بپردازید. اگر شما زندگی را به خود سخت نگیرید همه چیز آسان خواهد شد. امروز باید راهی پیدا کنید تا از همه ی مشغله ها فرار کنید. از تصورات تان کمک بگیرید تا به افق های دوردست فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است است کارهایتان جهت تازه ای به خود بگیرند، شاید این موضوع در ابتدای کار برایتان کمی آزار دهنده باشد، اما اگر با قدم هایی محکم و با اعتماد به نفس مسیر خود را ادامه دهید خواهید دید که این مسیر تازه دقیقا همان راهی است که مدت ها پیش باید در پیش می گرفته اید. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید بیکار بنشینید و ببینید در اطرافتان چه اتفاقی می افتد. قبل از آنکه دیگران برای شما تصمیم بگیرند و بخواهند راهتان را تعیین کنند خودتان دست به کار شوید و همان طوری که خودتان می خواهید عمل کنید. شما خیلی مهربانتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید، پس نسبت به احساسات اطرافیانتان حساسیت بیشتری نشان دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از آن جایی که خانواده ی شما به ارزش های سنتی اعتقاد دارند، تصمیم دارید که بعضی چیزها را بروز ندهید و نزد خودتان نگه دارید. شاید به این نتیجه برسید که در حال حاضر چیزی درباره ی خواسته های تان نگویید، زیرا به نظر می رسد که دیگران آمادگی شنیدن حرف های شما را ندارند. برای این که در یک تعامل موفق باشید باید به احساسات طرف مقابل توجه کنید و با در نظر گرفتن حالات آن ها مقصودتان را بیان کنید. وقتی موضوع سر مسایل عاطفی است باید به زمان بندی دقت کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟