فال ابجد 17 شهریور / فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می رود و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می رود و می توانید درک و دید درستی را به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای را آغاز کنید. ارتباط هایی را که هیچ سودی برای شما ندارند به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د ب ب

تعبیر فال ابجد: ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌ تان لذت ببرید اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری را در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش می رفتید نگرانی به دل راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز وقت بگذارید و افرادی را که در ارتباط با شما هستند دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودن شان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسائل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیست اما به این معنی نیست که اصلا وجود ندارد. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقا نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید. اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر فال ابجد: شما امروز به جزئیات فراوانی که در زندگی تان روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌هایتان را یکی یکی انجام داده و بعد سراغ بعدی می‌روید اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. موکول کردن کارهایتان به روزهای بعد نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسد. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: امکان دارد که شما امروز حرف هایی را بزنید که واقعا قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیرتر باشید. متاسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید مگر اینکه دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله است اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقات ها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بال تان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی را که در اطراف تان است ببینید اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسد نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعا نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشق تان و قدردانی کردن از افرادی که در زندگی تان واقعا نقش اساسی ایفا کرده اند روز مناسبی است اما کم کاری نکنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتما به طور کامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشود مثل این است که یک پیام را به صورت کامل به کسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرف های شما گوش خواهند داد و به صحبت های صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر فال ابجد: شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس تان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: بعضی وقت ها با وجود اینکه همه چیز ظاهرا خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شود. خوشبختانه شما کاملا از شرایط خود راضی هستید و می‌توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهای جدیدی را راجع به خود یاد بگیرید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: اگرچه شما فقط می‌خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید ولی مسائل مهم تری هم وجود دارد که باید آشکار شود. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوشنامی ‌شما به این خاطر است که هه چیز را همان طور که هست عنوان می‌کنید. یک بار که حقیقت را بگویید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : د ج آ

تعبیر فال ابجد: امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. طوفانی در زندگی شما می آید و هرچه بدی و ناراحتی است را با خود می برد. همه ابرهای تیره کنار خواهد رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید؛ پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به سمت جلو و آینده درخشان پیش بروید.

کدخبر: 1037368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟