فال و طالع بینی امروز 20 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه‌های شما عمل می‌کنند. / مبارزه‌ای که جریان دارد امری اجتناب‌ناپذیر است و مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشت./ اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید؛ به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی را در آن وقف کرده‌اید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما در شُرُف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب‌الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید با این قدرت دگرگون کننده ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت‌های فرسوده‌ای که مانع رشد واقعی شما می‌شود یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. با سرزنش دیگران کاری را از پیش نمی‌برید. با پذیرش مسئولیتی جدید خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ / میل به کنترل و تصاحب کردن دارید./ اگر احساس می‌کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چارچوب مالکیت خود درآورید در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به اشتباه به محیط، شرایط و یا اشخاصی می‌چسبیم که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که برای کنترل وضعیت فعلی باید مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. / تلاش تان را بیشتر کنید و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید./انعطاف پذیر باشید. / به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. / دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می‌کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید./  نمایانگر مسئولیت‌پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می‌کند برای دریافت نتیجه و حصول اهداف تان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیندازید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. / برای پیگیری اقدامات خود از روش‌های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم‌پوشی کرده و در عوض به روش‌های شناخت شده و آزموده متکی باشید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیب تان خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. / صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است./  گشایشی در وضع شما ظاهر می‌شود که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که با اشتیاق گام‌های اجرایی را طی کنید. / شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل کرده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که غم‌ها و غصه‌های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده شده و ستاره شما ظهور خواهد کرد. / فردی به شما هدیه‌ای پر از مهر را تقدیم می‌کند اما به خاطر داشته باشید که هدایا همیشه مادی نیستند. / نشانه دریای آرام پس از طوفان است.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت لحظه مساعد و خوش یمنی است./ برای تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید./ با مدیریت خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بر عهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندان تان بهترین امکانات را فراهم سازید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید که این پیشنهاد می‌تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می‌سازد. / پیامی را به زودی دریافت می‌کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد./ از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی‌الامکان به طور کامل و به وضوح سخن بگویید. /اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دل تان را باز کنید./ ارتباط برقرار کردن برای یک قلب شکسته مرهمی فوق‌العاده موثر است. / آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. / خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

کدخبر: 1026860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟