فال و طالع بینی امروز 17 مرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که طبیعتا شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما را در بیان کردن مقصودتان تحسین کنند اما آنها کاملا شما را تایید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شود که شما ایمان خود را از دست داده و یا اینکه حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارد که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد و با قدرت و سرعتی خیره‌کننده به سوی اهداف تان گام برمی‌دارید اما مراقب باشید که بیش از حد توان تان از خودتان کار نکشید. غرق شدن در کار و تلاش بی‌وقفه نه تنها سودی برای شما ندارد بلکه می‌تواند منجر به افزایش استرس و اضطراب شده و آرامش شما را برهم زند. پس در کنار تمام تلاش‌هایتان زمانی را نیز به استراحت و تفریح اختصاص دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سختگیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چراکه خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امکان دارد امروز اطرافیان تان خیلی پرحرفی کنند اما شما واقعا نمی‌توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می‌گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می‌کنید مفهوم این سخنان را بفهمید بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن کنید فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز برای انجام دادن وظایف تان چندین راه را در پیش رو دارید و اگرچه این راه ها اختیارات زیادی را به شما می‌دهد اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد برای شما ساده تر است اما تا موقعی که شما واقعا کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق دهید.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که شما حرف هایی را برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستان تان دارید اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشد. شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیان تان واقع می‌شود.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز اصلا وقت خوبی برای رویاپردازی نیست. درست برعکس، کارهای زیادی در انتظارتان است  که باید به آنها رسیدگی کنید. شما مجبور خواهید بود که کارهای زیادی را به انجام برسانید و همچنین با برخی مشکلات فنی هرچند جزئی روبرو خواهید بود. به طور کلی امروز روز به نسبت شلوغی خواهد بود اما خوبی این وضعیت این است که ذهن تان را مشغول نگه می دارد و جایی را برای پرداختن به سوالات پیچیده و تا حدود زیادی بیهوده که این اواخر در سرتان دارید باقی نمی گذارد. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که آیا موانع پی در پی و آزار دهنده ای که مدام سر راه تان قرار می گیرد شما را خسته کرده؟ شاید دلیل این وضعیت این باشد که برای تکمیل کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید وقت کافی صرف نمی کنید و همین امر شما را در وضعیتی قرار داده است که تحمل آن دارد از توان شما خارج می شود. شما نمی دانید هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیتی که در آن مجبور هستید کاری را آنقدر تکرار کنید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید چه کار باید کنید. یادتان باشد در چنین موقعیتی داشتن صبر و حوصله یکی از باارزش ترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. هر کاری می کنید بکنید، فقط تسلیم نشوید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که آیا با بزرگترها و یا مقامات مافوق خود مشکلی دارید؟ آیا نمی توانید منظورتان را به درستی به دیگران بفهمانید؟ اگر جواب تان مثبت است در رفتار خودتان تجدیدنظر کنید. اگر جزئیات لازم را با آنها در میان نگذاشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که به حرف هایتان گوش کنند یا به راحتی با شما کنار بیایند. آنها هم نظرات و اولویت های خودشان را دارند و تا وقتی به طور دقیق در جریان نقشه های شما قرار نگرفته اند نمی توانند برنامه هایشان را تغییر داده و در جهتی که شما انتظار دارید پیش ببرند. شما در یکی از نقاط عطف زندگی تان قرار دارید ولی چند ماهی طول خواهد کشید تا بتوانید متوجه روند رشد و پیشرفت کارهایتان شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که کارها و پروژه‌هایی را که در دست انجام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید طول کشیده و دلیل آن هم چیزی نیست جز اینکه شما تمرکز کافی روی آنها نداشته اید و خودتان را با کارهای متفرقه درگیر کرده اید. شما دائم در تلاش بوده اید که چند کار مختلف را به طور همزمان انجام دهید و نتیجه این شده است که نتوانسته اید پیشرفت مورد انتظارتان را داشته باشید. اگر می خواهید این شرایط به نفع شما تغییر کند باید انرژی خود را روی یک کار و در یک مسیر متمرکز کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شاید فکر کنید که اگر ذهن تان را روی انجام هر کاری متمرکز کنید قادر به انجام آن خواهید بود ولی اگر انتظارتان بیش از اندازه باشد ممکن است دچار ناامیدی شوید. اعتماد به نفس شما یکی از ویژگی های خوب تان است ولی امروز کمی زیاده روی کرده و از واقعیت فاصله گرفته اید. با وجود اینکه شرایط فعلی خیلی پیچیده به نظر نمی رسد بهتر است قدم به قدم پیش بروید تا در آینده به مشکل برنخورید. شما نیازی ندارید که قدرت های خود را به کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دست تان برمی آید تمرکز کرده و با هدف و برنامه پیش بروید و خیال تان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد.

کدخبر: 1026693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟