فال ابجد 28 خرداد + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: با انرژی و اعتمادبه‌نفس از خواب بلند شده‌اید، به لطف این روحیه مشکلات را از سر راه بردارید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: روحیه مردم داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. انسان خوش‌قلبی هستید و اطرافیان را دوست دارید. با این حال محبت خود را به زبان نمی‌آورید. از امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عشق و محبت بیشتری با دوستان و اطرافیان رفتار کنید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: برای انجام کار مهمی از شما دعوت می‌شود و به پایان رساندن این کار پاداش چشمگیری را به دنبال دارد. اتفاق خوشایندی در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان پشت سر بگذارید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق ‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید شد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: ناخواسته کار ناپسندی را انجام داده‌اید و اطرافیان را دلخور کرده‌اید. از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما کینه‌ای به دل داشته باشند.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز کنید اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. کارهای زیادی دارید اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: سرتان به زندگی خودتان نیست و دائم در زندگی اطرافیان دخالت می‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها شما را به فرد فضولی تبدیل می‌کند بلکه باعث خواهد شد دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند. از امروز سرتان به کار خودتان باشد و دخالت در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: همسر یا عشق ‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر و به ایشان ثابت کنید که قدردان تلاش‌های وی هستید. انسانی سختکوش و پرتوان هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : ج آ ج

تعبیر فال ابجد: امید خود را به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. فردی از شما درخواست پول دارد اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. در این مشاجره کوتاه نیایید و به اطرافیان ثابت کنید که حق با شماست.امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. روحیه دمدمی مزاجی دارید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کنند. درنتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به اطرافیان ثابت کنید که اگر سرتان برود حرف تان نخواهد رفت.

کدخبر: 1008487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟