فال روزانه شخصی / 13 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 6.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد رویاهای شما امروز نسبت به همیشه خوش آب و رنگ تر شده‌اند، اما آنقدر دور از واقعیت به نظر می‌رسند که بعید می‌دانید بهشان برسید. این اتفاق موجب ناامیدی تان شده است، البته این ناامیدی زمانی به سراغتان می‌آید که نسبت به اولویت‌هایتان انتظارات غیرمعقولی داشته باشید. اگر امروز نتوانستید به اندازه‌ای که دوست داشتید سازنده باشید، خودتان را ناراحت نکنید. حتی اگر روند پیشرفتتان خیلی آرام است، باز هم در جهت رسیدن به اهدافتان کار کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما معمولاً وقتی که به آینده دور فکر می‌کنید، باتوجه به کلیات و اصول مبهم کار می‌کنید. باوجود این امروز به خاطر وجود ماه برج شما وسوسه می‌شوید که حتی اگر مسأله خیالی مطرح بود بیشتر به جزئیات و ریزه کاری‌ها توجه کنید. حتی اگر برنامه‌ای ندارید که به خاطرش از خانه بیرون بروید، به تخیل خود اجازه بدهید که راهنمای سفرتان باشد! فکر کردن واقعاً بهترین روش برای مسافرت رفتن است!!

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شاید فکر کنید که تنها موج سواران ماهر می توانند از پس موج های بلند بر آیند اما چگونه در مورد توانایی های خود قضاوت می کنید، در حالی که هنوز آنها را امتحان نکرده اید و خود را در آن شرایط قرار نداده اید؟ امروز روز شما است، پس بر امور کنترل داشته باشید و کمی پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید. مطمئن باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد. شما آنقدر می درخشید که نورتان توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. اگر مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی تان می گردید، در میهمانی که به زودی دعوت می شوید شرکت کنید و به ندای قلب تان گوش دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد همیشه به دنبال این هستید که مسائل را تجزیه و تحلیل کنید و به خوبی می دانید که چگونه از قلب تان کمک و راهنمایی بگیرید اما تلاش یک طرفه همیشه جواب نمی دهد. بد نیست برخی اوقات هم از اطرافیان تان کمک بگیرید. امروز روز بسیار خوب و فوق العاده ای برای شما است و می توانید ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و عشقی که لایق آن هستید را به دست آورید. خودتان را در شرایط سختی که در آن احساس خوبی ندارید، قرار ندهید. شاید بهای آن بیش از آنچه باشد که شما می خواهید بپردازید. بنابراین توصیه می کنیم زیاد به خودتان سخت نگیرید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد به جای این که پایتان را در باتلاق مشکلات فرو ببرید، از آن دوری کنید. شاید بد نباشید که راهتان را عوض کنید و وقت تان را به جای افتادن در چاله ها، صرف بالا رفتن از تپه ها و رسیدن به قله ها بکنید و به دنبال راهی باشید که شایسته شما است. خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را درست انتخاب کنید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز خورشید به ماه می پیوندد تا فضایی پر از آرامش و خوشی فراهم کند و شما واقعاً از آن لذت خواهید برد. بنابراین برای اطرافیان خود و روبه راه شدن کارهای اجتماعی آنها، دعا کنید؛ دعا کنید که اطرافیان شما امروز به کارهای اجتماعی بپردازند. امروز یکشنبه است ، ممکن است کسی شما را برای عصر به بیرون دعوت کند و شما بسیار مشتاق باشید که این دعوت را بپذیرید .اگر مجردید و به دنبال عشقی تازه می گردید، ممکن است امروز فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز احساس می‌کنید قدرت جسمانی تان ته کشیده است، در حالیکه با استراحت کردن می‌توانید تضمین کنید که انرژی تان باز می‌گردد. وقتی که اصلا دوست ندارید هیچ کاری انجام دهید، به جای اینکه به خودتان سخت گرفته و الکی سرتان را شلوغ کنید، به آنچه بدنتان بهتان می‌گوید گوش دهید! اگر قبول کنید استراحت کردن کار خوبی است، بیشتر از گذشته لذت خواهید برد. گاهی وقتها حتی برج آذر بسیار فعال نیز احتیاج دارد که زنگ تفریحی داشته باشد!

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌ های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس و عصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز اصلا حال و حوصله درگیری با دیگران را ندارید و اگر کسی حتی به شخصی دیگر چیزی بگوید ممکن است خیلی شدید و غیر منطقی نسبت به او عکس العمل نشان دهید. به احتمال زیاد این موضوع ریشه در مشکلات این چند وقت اخیر دارد که باعث شده است بسیار حساس و عصبی شوید. آتش فشانی از احساسات بیان نشده در درونتان وجود دارد که هر لحظه ممکن است فوران کند. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند. امروز ذهنتان خیلی خوب کار می کند. کارها را در جهتی مثبت پیش ببرید و به سوی خوشبختی بشتابید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که همچنان که روز می‌گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت‌های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت‌ های خود را محدود می‌کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می‌کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد دوره تغییرات برای شما آغاز شده است. یک انگیزه ی هنری را در خود تغذیه کنید، باشجاعت به آینده نگاه کنید و بعضی اوقات با دوستانتان دور هم جمع شوید. وقت خیلی خوبی برای نشنان دادن توانایی های هوشیتان است. باید هرگونه برنامه برای قرار گذاشتن یا تلاش برای بهبود روابط شخصیتان را کنسل کنید. احتمالا این برنامه ها منجر به شکست های سنگینی می شوند. برعکس، یک مواجهه ی دوستانه بسیار رضایت بخش خواهد بود. روحیه شادی در محل کار دارید. یادتان باشد که قدرت در منابع درونی شماست. در حالیکه دیگران در بیرون از خودشان دنبال جواب می گردند، شما فرد هوشمندی هستید که در درونتان دنبال جواب می گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟