عکس های همسر قبلی و جدید شهاب حسینی / پریچهر جذاب تر است یا ساناز ؟!

شهاب حسینی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او برای بازی در شمعی در باد (۱۳۸۲) و رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

شهاب حسینی

پریچهر قنبری، همسر اول شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری که از همکاران خود در تئاتر بود آشنا شد و ازدواج کردند. اولین فرزند او 8 سال بعد از ازدواج در سال 1382 به نام محمدامین متولد شد و در سال 1390 دومین پسر آنها به نام امیرعلی به دنیا آمد. از سال 1399 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری در هیچ مکانی دو نفره حضور پیدا نکردند و تمامی عکس های مشترکشان را از صفحه مجازی پاک کردند که به نوعی حکم تائید به شایعات درباره طلاق خود زدند.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

ساناز ارجمند، همسر دوم شهاب حسینی

شهاب حسینی در 21 شهریور 1401 در اکران فیلم شین با حضور خانمی به نام ساناز ارجمند در کنار خود خبر ازدواج مجددش را به شکل رسمی تائید کرد. ساناز ارجمند متولد سال 1369 است و آشنایی این دو فرد بر سر پروژه برنامه همرفیق بوده که ساناز ارجمند در آنجا عکسی می کرده و بعد از ارتباط در شرکت سون اسکای شهاب حسینی استخدام شد.

شهاب حسینی

کدخبر: 993311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟