خودشیفتگی خجالت آور  الهام حمیدی / زیبایی ام ثروتم است !

بیوگرافی الهام حمیدی / رقص الهام حمیدی / حاملگی الهام حمیدی / عمل زیبایی الهام حمیدی / الهام حمیدی بازیگر

الهام حمیدی یکی از بازیگران مشهور و معروف سینما و تلویزیون است که با رسایل مسافری از هند به شهرت رسیده است. او جزو بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون است. این بازیگر در یکی از مصاحبه هایش گفته است که برای یک بازیگر زیبایی و سبک لبایش هایش جزو ثروتش محسوب می شود و من برای این سرمایه در تلاش هستم.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی  متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد. الهام حمیدی جدا از بازیگری به مزون لباس داشت و به اینکار درکنار بازیگری مشغول بود. او اولین بار در سریال آتش و شبنم به کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی فر که بین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ ساخته شد ایفای نقش کرد.پس از بازی در سریال پر بیننده مسافری از هند ساخته قاسم جعفری و بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک به کارگردانی رضا میرکریمی نامش بر سر زبان ها افتاد.

الهام حمیدی

طلاق الهام حمیدی

بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

خانواده الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر تئاتر بوده و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بوده است و این استعداد هنری به نوعی درخانواده الهام حمیدی ارثی است، همین انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند.

الهام حمیدی

آغاز بازیگری

در همان ابندا در سن هفت سالگی نخستین جایزه بازیگری خودرا در منطقه گرفتم و از اول دبستان چندین کلاس بازیگری را تجربه کردم تا این که کنار رفت و دوبار با کلاس های‌ بازیگری بازگشت ، درسال 1379 وقتی بیست و سه ساله بود از همین کلاس های‌ بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و نخستین بار جلوی دوربین رفت.

الهام حمیدی

الهام حمیدی
کدخبر: 935681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟