جوانی و زیبایی معجزه گونه سمیرا سیاح در 50 سالگی اش ! + عکس های هوش پران بعد بازگشت از مهاجرت !

سمیرا سیاح بازیگر معروف سینما و تلویزیون بوده است. او همیشه در نقش های خانم های آرام و مهربان بازی می کرد. سمیرا سیاح نیز جزء بازیگرانی بود که پس از به شهرت رسیدن اقدام به جراحی زیبایی بینی کرد.تصاویری جدید از سیمیرا سیاح با تغییر چهره ای فراوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سمیرا سیاح

سمیرا سیاح

سمیرا سیاح، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون مطرح کشورمان است. وی در 24 آذر سال 1352 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری سینما است. او در آمریکا ساکن بود و بعد از 11 سال به ایران بازگشت.

سمیرا سیاح فعالیت خود را از سال 1374 با مجموعه تلویزیونی "مهر خوبان" به کارگردانی یوسف سید مهدوی آغاز کرد و پس از یک سال دومین تجربه تلویزیونی خود را با سریال "فراق" به دست آورد.

سمیرا سیاح

سمیرا سیاح در سال 1375 با فیلم "بالاتر از خطر" به کارگردانی سعید عالم زاده وارد عرصه سینما شد. در سال 1376 در سریال "جدال با سرنوشت" کاری از مسعود رشیدی در کنار مهران احمدی و زهره صفوی به ایفای نقش پرداخت. اغلب شما با این سریال چهره ی او را به خاطر دارید.

سیاح در سال 1379 با سریال "همسفر" به کارگردانی قاسم جعفری به چهره ی شناخته شده تری تبدیل شد. از دیگر مجموعه های تلویزیونی وی می توان به راز یک خزان، کاشانه، یکی بود یکی نبود، کژدم 33، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد؟، گلریزان، داستان یک شهر، کاراگاه علوی 2 و … اشاره کرد.

سمیرا سیاح

او در سال 1390 در تله فیلمی به نام "انتظار" به کارگردانی فلورا سام آخرین فعالیت بازیگری خود را در ایران انجام داد. و پس از آن با همسر و پسرش به آمریکا مهاجرت کرد و در لس آنجلس آمرکا ساکن شد.

سمیرا سیاح و همسرش

چندین سال پیش خبر رسید که وی با شهاب عباسی بازیگر طنز، ازدواج کرده است اما این خبر تکذیب شد و شایعه ای بیش نبود. سمیرا سیاح صاحب یک پسر که متولد اردیبهشت ماه سال 1383 و به نام پایا می باشد.

سمیرا سیاح پس از مهاجرت کشف حجاب کرد. وی پس از گلشیفته فراهانی و صدف طاهریان با انتشار عکس های خود در اینستاگرام خبر کشف حجابش را داد.

سمیرا سیاح

کدخبر: 935048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟