میدانستید رویا تیموریان یک دختر دیگر هم دارد؟ / دنیا مدنی یا خواهرش؟

تصویری از درنا و دنیا مدنی دختران رویا تیموریان در فضای مجازی منتشر شده است. درنا مدنی در خانواده ای هنری به دنیا آمده و تمام اعضای خانواده هنرمند هستند.

رویا تیموریان

درنا مدنی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار درنا مدنی می‌توان به بازیگری در فیلم ایتالیا ایتالیا، فیلم صنوبرهای سوزان اشاره کرد.

درنا مدنی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1368 در فیلم صنوبرهای سوزان به کارگردانی عباس شیخ‌بابایی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ایتالیا ایتالیا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای درنا مدنی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بیژن امکانیان، مرتضی احمدی، جمیله شیخی و عبدالرضا اکبری را تجربه کرد.

درنا مدنی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم درنا مدنی در این سال، بازیگری در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی درنا مدنی بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا بوده است. درنا مدنی سال 1395 فیلم ایتالیا ایتالیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کاوه صباغ زاده همکاری داشته است. درنا مدنی توانست با بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حامد کمیلی، جهانگیر میرشکاری، همایون ارشادی و سید فرید سجادی‌ حسینی بر تجارب او افزود.

با اینکه درنا مدنی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. درنا مدنی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مدیر تولید، نوازنده و دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر درنا مدنی در حرفه‌ی مدیر تولید، فیلم خنده در باران است. مهم‌ترین اثر درنا مدنی در حرفه‌ی نوازنده، سریال دست بالای دست است. مهم‌ترین اثر درنا مدنی در حرفه‌ی دستیار کارگردان، فیلم شاه کش است.

 

کدخبر: 934586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟