ست قرمز علی سخنگو بازیگر دل در خانه اش

علی سخنگو / علی سخنگو بازیگر /بیوگرافی علی سخنگو/ همسر علی سخنگو / عکس علی سخنگو

علی سخنگو یکی از بازیگران مطرح و شناخته شده ایرانی است که به دلیل رفاقت و همکاری با منوچهر هادی چهره او در میان مردم شناخته شد. اگر چه او به عنوان دستیار همکاری می کرد اما آقای هادی از او خواست در سریال هایش بازی نیز کند.

پارسای سریالی دلدادگان که حدیث با بازی ملیکا شریفی نیا را که با عشق به دست اورده بود در دوران عقد کنار گذاشت و برای نجات مادرش اقدام کرد و سیاوش سریال دل با هر ناملایمتی از عشق به رابی با بازی مهراوه شریفی نیا نگذشت و کنار او ماند,  شخصیت هایی بودند که منوچهر هادی برای علی در نظر گرفت. این هنرمند که سال هاست با همسر بازیگرش ازدواج کرده است , در یک دورهمی ساده و خودمونی تولد ۴۰ سالگی اش را جشن گرفت. متن زیبایی با عکس تولدش به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران مجازی نیز قرار گرفت.

علی سخنگو

بازیگر سریال های منوچهر هادی نوشت :

خدایا شکرت برای این لحظه و این حال خوب. ممنون از عزیزانی که پایان ۳۹ سالگیمو تبریک گفتن و با آرزوهاشون تصویرهای زیبایی رو برام ترسیم کردن. برای همتون سلامتی و آرامش آرزو میکنم بهترینها برای شما.

ست قرمز علی سخنگو بازیگر دل در جشن تولد 40 سالگی در خانه اشست قرمز علی سخنگو بازیگر دل در جشن تولد ۴۰ سالگی در خانه اش

علی سخنگو و همسرش سارا نجفی

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است.

همسرش سارا نجفی بازیگر سریال دل است و این دو از دوستان صمیمی منوچهر هادی هستند. علی که شباهت زیادی به جوانی حمید گودرزی دارد, بازیگری را از صحنه های تئاتر آغاز کرد. او به عنوان بازیگر در سریال های : دلدادگان, دل, پاهای بی قرار, مجموعه نمایش خانگی نیسان آبی , فیلم های کارگر ساده نیازمندیم و آینه بغل

علی سخنگو

کدخبر: 931831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟