دل های شکسته 3 مرد طلایی کشتی ایران در اهواز ! /  دلتان به درد می آید !

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در جریان رقابت های ۵ وزن نخست که روز بیست فروردین ماه 1402 در قزاقستان برگزار شد، پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳، ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، به مدال طلا رسیدند.

لقمان رضایی کشتی

لقمان رضایی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیمه شب  سه شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ضمن انتقاد از شرایط پیش آمده در عدم استقبال از قهرمانان کشتی کشور در فرودگاه اهواز  به خبرنگار رکنا گفت: پویا دادمرز و ایمان محمدی بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا در کشور قزاقستان، غریبانه و مانند دو مسافر معمولی و بدون هرگونه استقبال و حضور یک مسئول استانی وارد فرودگاه اهواز و از آنجا با خودروهای خطی به طرف شهر ایذه حرکت کردند.

او افزود:  در ادامه همین بی توجهی به مدال آوران کشور در ورود به شهر ایذه نیز اتفاق افتاد ،نه از مدیران سیاسی شهر و نه از مدیران ورزشی خبری برای استقبال از این جوانان نام آور که طلا برای کشور به ارمغان آورده بودند وجود نداشت.

لقمان رضایی در حالی که به شدت از این بی توجهی  مسئولان گله مند بود گفت :این جوانان در هر کشوری دیگر متولد شده بودند و برای هر کشور دیگری مدال آوری کرده بودند به حتم مورد توجه مسئولان و استقبال قرار می گرفتند. اخبار خوب را این جوانان برای کشورشان تولید می کنند ولی مسئولان حتی به استقبال آنها نمی آیند بعد اگر یک خبر از یک زخم کشور و معضلی از کشور در رسانه ها منتشر شود با آن برخورد می کنند در حالیکه خودشان حتی به اخبار خوب و انرژی بخش اهمیت نمی دهند و جوانان را نیز از ادامه تلاش دلسرد و ناامید می کنند.

این مربی و استعدادیاب کشتی ایران در بیان داشت: در تمام دنیا قهرمانان را به عنوان الگوهای جامعه گرامی می دارند و در کمال ناباوری در اینجا مورد بی مهری قرار می دهند. این بی توجهی به مدال آوران  در هر کجای دنیا رخ میداد کمترین برخورد ممکن، کنار گذاشتن و اخراج مدیران و مسئولانی بود که اینگونه موجب دلسردی جوانان می شوند. مردم شریف شهرستان ایذه بدون شک از استاندار خوزستان درخواست دارند تا با ورود جدی به این اتفاق، جلوی رشد ناامیدی و یاس قهرمانان را در این شهر را بگیرند.

لقمان رضایی در  ادامه افزود:  با توجه به شرایطی که برای کشتی این شهر در حال پیش آمدن است و تلاش هایی که در جهت به انزوا کشاندن کشتی در این شهر می شود،  آینده روشنی برای کشتی این شهر متصور نیستم .یکی از انتظارات جدی مردم شهرستان ایذه از استاندار در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، ایجاد تغییرات جدی در بدنه سیاسی این شهرستان به دلیل اتفاقات تکراری نگران کننده  و عدم مدیریت صحیح در حوزه چالش های شهری است. 

گفتنی است در چند هفته گذشته خبرگزاری رکنا در یک گزارش  به موضوع دستفروشی برخی از کشتی گیران خوزستانی شاغل در بازار شب عید ایذه نیز پرداخته بود.

IMG-20230412-WA0042