عکس/ ازدواج دوباره خانم بازیگر که گفته بود 9 بار ازدواج کردم!

ادا اجه متولد 20 ژوئن 1990 در ترکیه، بازیگر است. ادا اجه فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی می باشد که فعالیت حرفه ای خود را از قاب تلویزیون شروع کرد و حالا در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد. ادا اجه بازیگری را بصورت مبتدی از تئاتر مدرسه شروع کرد تا اینکه توسط معلم بازیگریش استعداد او در این عرصه کشف و برای حضور در جلوی دوربین به یک کارگردان معرفی شد. به این ترتیب ادا اجه در سال 2003 وقتی 13 ساله بود با سریال علم زندگی وارد قاب تلویزیون شد.

ادا اجه

ادا اجه با بازی در سریال تلویزیونی سیب ممنوعه در نقش ییلدیز حتی در میان ایرانی ها هم طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. ادا اجه یکی از افرادی بود که پس از دو زلزله بزرگ در ترکیه برای یاری به هموطنان زلزله زده خود شتافت.ادا اجه زیبا چندی پیش با حضور در پخش زنده برای جمع آوری کمک های مردمی در کمپین Tek yürek ترکیه مورد بحث قرار گرفته بود. چهره بدون آرایش و غمگین او از دیدگاه کاربران دور نماند.

ادا اجه

این نام محبوب با نامزد بسکتبالیست خود بوغراهان تونجر ازدواج خواهد کرد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان بخشید، در خرداد ماه سال آینده مراسم عروسی‌اش را برگزار خواهد کرد. این بازیگر زیبا پیش از این گفته بود: «از ازدواج کردن سیر شدم! تا به حال 9 بار در سریال های تلویزیونی ازدواج کردم!»

ادا اجه

منبع:وقت صبح

کدخبر: 872416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟