این خانم بازیگر ایرانی اشک همه را در آورد / وصیت نامه ای که دل همه را خون کرد !

سوسن پرور متولد 23 اسفند 1354 در اراک است. این چهره فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و کارگردان تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. سوسن پرور سابقه فعالیت در بخش های مختلف هنری اعم از نویسندگی، کارگردانی، بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما را دارد. برجسته ترین نقش های سوسن پرور در قاب صدا و سیما شامل بزنگاه، کلبه عمو پورنگ، شهرک جیم و نردبان چوبی می شود.

سوسن پرور

وصیت های سوسن پرور چیست؟

سوسن پرور بازیگر تلویزیون با حضور در یک شبکه اینترنتی ، مصاحبه ای را انجام داد که در آن وصیت خود رابه صورت شفاهی بازگو کرد.

“کسی برای مرگ من غصه نخورد. اگردلتان می خواهدبرای مُردن من عملی انجام دهید ، شاد باشید! من عاشقانه همه شما را دوست دارم و مادرم اگه تنهات گذاشتم آمدم تهران امیدوارم چیزی از من به دل نداشته باشی.

حیوان هایی که دارم را دست دوستی که مطمئنم به آنها رسیدگی می کند با خیالت راحت می سپارم به مهدیه، نذارید حیوان های من نبود من را احساس کنند تا زمانی که زنده هستند بالای سرشان باشید و اجازه بدهید همین زندگی که الان تجربه می کنم بعد من هم با همین کیفیت ، با همین عشق زندگی کنند.

ماشین pkمن را هیچ وقت نفروشید چون اولین ماشینی هست که خریدم، خیلی دوستش دارم . می توانید واگذارش کنید به کسی که نیاز داره و اولین ماشین زندگی اش می تونه باشه. اگر چیزی به اسم من هست به مهدیه بدهید. مهدیه مطمئنا از حیوان ها نگهداری می کند .”

سوسن پرور

کدخبر: 835489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟