رایان سرلک بازیگر سریال زیر خاکی در جشن تولد پدر جوانش

سریال زیر خاکی که بازی ژاله صامتی و پژمان جمشیدی در آن نقطه عطف سریال است توانسته است از توانایی پسر خردسال این سریال رایان سرلک هم به خوبی بهره مند شود. عکسی از رایان سرلک را در جشن تولد پدرش ببینید.

رایان سرلک  در تولد پدرش

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که با بازی در سریال پژمان پا به عرصه هنر گذاشت و خیلی زود توانست خود را در میان محبوب ترین بازیگران ایران جا دهد بازی خوب او در سریال زیر خاکی و کودک سریال بسیار طبیعی درآمده است.

موفقیت رایان سرلک در زیرخاکی

رایان سرلک بازیگر زیرخاکی یا همان کاوه سریال زیرخاکی نقش فرزند یکی یکدانه ی فریبرز باغمیشه و همسرش پریچهر را برعهده دارد که داستان سریال حول محور این خانواده و ماجراهای آن ها در دوران قبل و بعد از انقلاب است. کاوه به طور قطع یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال است و رایان سرلک با وجود سن کمش توانسته به خوبی در این نقش ظاهر شود.

فصل نخست سریال زیرخاکی

فصل نخست سریال زیرخاکی به عنوان سریال ماه رمضان شبکه یک در سال ۱۳۹۹ پخش شد. بینندگان تلویزیون از این سریال تلویزیونی استقبال کردند و منتقدان هم آن را عنوانی دوست‌داشتنی و منحصر به فرد دانستند. محبوبیت این سریال به حدی زیاد شد که جلیل سامان به عنوان کارگردان این سریال چراغ سبز شبکه یک برای ساخت فصل دوم را دریافت کرد.

فصل دوم سریال زیرخاکی

فصل دوم سریال زیرخاکی در خرداد سال ۱۴۰۰ پخش شد و محبوبیت دوچندانی پیدا کرد. پرداخت جذاب سریال به شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش و خرده‌داستان‌هایی که در دل داستان اصلی ایجاد می‌شد این حس را به بیننده سیمای ملی [که در سال‌های اخیر در حسرت تماشای یک سریال باارزش مانده بود] منتقل می‌کرد که بالاخره با عنوانی جذاب مواجه شده است. بنابراین ساخت فصل سوم سریال هم با سرعت آغاز شد.

کدخبر: 773192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟