تغییر چهره بازیگر خردسال فیلم خداحافظ رفیق پس از 21 سال+عکس و بیوگرافی

مهسا پورغلامی متولد دهه هفتاد در تهران است. او کار هنری را در سال ۱۳۸۲ با بازی در اپیزود سوم خداحافظ رفیق ایفای نقش کرده است. اما در حال حاضر در عرصه سینما فعالیتی ندارد و از بازیگری کناره گیری کرده است. در ادامه این مطلب با بیوگرافی مهسا پورغلامی و جدیدترین عکس های این بازیگر همراه باشید.

بیوگرافی مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهسا پورغلامی می‌توان به بازیگری در فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود سوم، گل شیشه ای) اشاره کرد. مهسا پورغلامی در سال 1382 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهسا پورغلامی در این سال، بازیگری در فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود سوم، گل شیشه ای) به کارگردانی بهزاد بهزادپور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهسا پورغلامی بازی در فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود سوم، گل شیشه ای) بوده است. مهسا پورغلامی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1382 فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود سوم، گل شیشه ای) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با بهزاد بهزادپور همکاری داشته است.

مهسا پورغلامی توانست با بازی در فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود سوم، گل شیشه ای) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نسرین نکیسا، محمدرضا یوسفی، محمدرسول محمودی و مهرداد اکبری بر تجارب او افزود.

مهسا پورغلامی و فیلم خداحافظ رفیق

وی در کارنامه هنری خود تنها یک فیلم بازی کرده و سپس گویا علاقه ای به حرفه سینما نداشته است.

مهسا پورغلامی

 داستان فیلم خداحافظ رفیق

در اپیزود سوم (گل شیشه‌ای) دختر خردسال شهیدی که در مجاورت ایستگاه راه‌آهن زندگی می‌کند، در انتظار بازگشت پدر از جبهه با دسته گل به استقبال قطارهایی که رزمندگان را از جبهه به شهرشان بازمی‌گرداند، می‌رود. از زبان یکی از رزمندگان می‌شنویم، هر رزمنده‌ای که از این دختر دسته گلی دریافت کند، شهید می‌شود.

بار آخر که می‌خواهد دستهٔ گل را به رزمنده‌ای تحویل دهد، پدر شهیدش را مشاهده می‌کند و این بار دسته گل را به خود او بازمی‌گرداند. مادر از انتظار طولانی دختر برای بازگشت پدر خسته شده و هر چه به او می‌گوید که پدرش شهید شده، دختر نمی‌پذیرد.

دختر برای آخرین بار از مادر اجازه می‌گیرد که این بار نیز به انتظار پدر در ایستگاه بنشیند. قرار می‌شود در آن سرمای طاقت‌فرسا، پس از نیم ساعت، مادر او را به همراه خود بازگرداند. اما مادر خواب می‌ماند و دختر در اثر سرما می‌میرد. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهسا پور غلامی بازی در فیلم خداحافظ رفیق بوده است.

مهسا پورغلامی

مهسا پور‌غلامی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۸۲ فیلم خداحافظ رفیق نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با بهزاد بهزادپور همکاری داشته است. او در دوران کودکی تنها در فیلمی به نام گل شیشه ای بازی کرده و دیگر از سینما کناره گیری کرده است. خانم پور غلامی از بازیگرانی است که مدت ها در سینما کناره گیری کرده و گویا دیگر هیچ فعالیتی در کارهای هنری ندارد.

عکس های جدید مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی

مهسا پورغلامی