علت ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی زیبا از زبان خودش + عکس

مهرانه مهین ترابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1336 در کرج متولد شد. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مهرانه مهین ترابی به صورت اتفاقی با کلاس آموزش تئاتر فرامرز صدیقی در کرج آشنا شده و دوره های آموزشی را گذراند. او پیش از بازیگری به مدت 2 سال دوره های ارزیابی را آموزش دیده و در بخش ارزیابی گمرک مشغول به کار بود.

این بانوی هنرمند شبها در بخش گمرک فرودگاه کار کرده و روزها مشغول تحصیل در دانشکده بود. او پس از فراگرفتن درس بازیگری با نمایش "تله" نوشته محسن یلفانی وارد عرصه بازیگری شد و سالها کار تئاتر انجام داد.

مهرانه مهین ترابی در سال 1365 و در 29 سالگی اولین فعالیت حرفه ای و تصویری خود را با فیلم "گلبهار" به کارگردانی تهمینه اردکانی آغاز کرد، سپس با سریال "مش خیرالله صندوقچه اسرار" در سال 1371 عضوی از خانواده مجموعه های تلویزیونی شد.

خانم مهین ترابی با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید و سالها با نقش مهین سریال "همسران"، در میان مردم شناخته می شد.

بازیگر سریال خانه سبز مانند بسیاری از هنرمندان در نمایش خانگی نیز حضور داشته و سریال "بی گناه" و "مترجم" از فعالیت های جدید او به شمار می روند.

مهرانه مهین ترابی در مصاحبه خود با مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره ازدواج خود گفت: انسان بسیار سخت گیری هستم و به همین دلیل هرگز نتوانستم مرد دلخواه خود را پیدا کنم. من انتظاراتی همچون شغل، موقعیت اجتماعی و مالی نداشتم اما معیارهایی در ذهنم بوده که هرگز کوتاه نیامدم.

 

۱-10



وبگردی