این 6 بازیگر ایرانی عاشق چروک‌های صورتشان هستند ! / جوانسازی برای آنها بی معنا است !

درمیان انبوه بازیگرانی که عاشق و شیدای عمل‌های زیبایی و اقدامات جوانسازی‌اند، عده معدودی اصلاً به تزریق ژل، فیلر و بوتاکس، فکر هم نمی‌کنند. اگرچه تعداد این افراد اندک است، اما نمونه‌هایی از آن‌ها را در میان هنرپیشه‌های ایرانی هم داریم. در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به چهره بازیگرانی که از گذر روزگار بی‌نصیب نمانده‌اند و البته به این خط و خطوط عشق هم می‌ورزند.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

تهرانی یکی از خاص‌ترین و زیباترین چهره‌ها را در میان بازیگران زن ایرانی دارد. او که در دهه ۷۰، بی‌رقیب می‌تاخت و در آثار جذاب و مهمی مانند قرمز، شوکران و… می‌درخشید، به عمل‌های زیبایی و اقدامات جوانسازی علاقه‌ای ندارد. این را ما نمی‌گوییم، خطور ریز و درشت حوالی چشم‌ها و اطراف صورت نشان می‌دهند. هدیه تهرانی به سادگی و اصالت علاقه زیادی دارد و این رفتار را هم در حفظ چهره طبیعی خود و هم در رفتارش به خوبی نشان می‌دهد. او زن زیبایی است و به رغم حضور پررنگ گذر روزگار در چهره‌اش، همچنان از جذاب‌ترین چهره‌های سینماست و هر خبری درباره او می‌تواند، نظر همه را به سمت خود جلب کند.

پانته‌آ پناهی‌ها

پانته آ

پناهی‌ها از بازیگران کاردرست و حرفه‌ای سینما و تلویزیون ایران است. او که رسم بازیگری را می‌داند و آن را در کلاس‌های آموزشی به دیگران هم می‌آموزد، به عمل‌های زیبایی معتقد نیست. وجود آثار گذر زمان روی صورت او هم مشاهده می‌شود. پانته‌آ در طبیعی‌ماندن چهره اصرار زیادی دارد، تا آنجا که حتی موهای نقره‌ای خود را هم رنگ نمی‌کند و همین موضوع باعث شده که استایلی خاص و متفاوت و البته زیبا پیدا کند. باید بگوییم که انجام عمل‌های زیبایی، بوتاکس و اقدامات جوانسازی دیگر ایرادی ندارند و باید به سلیقه همه در این زمینه احترام گذاشت. با این حال، در روزگاری که همه با چین و چروک‌های چهره خود، سر جنگ و ستیز دارند و می‌خواهند از دستشان خلاص شوند، وجود افرادی بی‌تفاوت نسبت به این موضوع، جالب توجه است.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

توسلی در مقایسه با بازیگران دیگر این مقاله، احتمالاً از اقدامات جوانسازی بیشتری استفاده کرده است. با این حال، او هم چهره ساده و زیبایی دارد که از نشان‌دادن پیری در آن، اصلاً نمی‌هراسد. هانیه چهره زیبایی دارد و سالیان طولانی، یکی از جذاب‌ترین چهره‌ها را در میان بازیگران ایرانی داشته است. به نظر می‌رسد که او مانند بسیاری از همکارانش وسواس دورماندن از عبور سال‌ها و پیرشدن ندارد. او معمولاً استایل ساده‌ای دارد و از آرایش‌های اغراق‌شده یا اقداماتی مانند انواع تزریق‌ها هم خود را دور نگه می‌دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری صاحب یکی از خاص‌ترین شخصیت‌ها درمیان سینماگران ایرانی و چهره‌های دنیای تصویر است. او که به واسطه خلق‌وخوی خاصش همیشه مورد احترام و توجه دیگران است، زیاد به ظاهر خود توجهی ندارد. درست است که مدیری در سالیان جوانی چهره خوبی داشته و هنوز هم خوش‌قیافه به حساب می‌آید، اما برای حفظ گنجینه‌های جوانی و جذابیت هیچ تلاشی نمی‌کند. نوعی وارستگی در چنین رفتار و رویکردی به چشم می‌خورد که اگرچه جذاب است، اما شاید باید کمی تعدیل شود. رسیدگی به جسم و ظاهر ایده بدی نیست و اگر در چارچوب تعادل رعایت شود، نتایج مطلوبی به همراه می‌آورد. مثلاً مدیری باید کمی روی اضافه وزن خود کار کند و در این صورت، احتمالاً خوش‌تیپ‌تر از همیشه می‌شود. تصمیم درباره مدیریت چهره و اندام موضوعی کاملاً شخصی است و البته نه ما و نه هیچ‌کس دیگر حق ندارد که در این باره، دیگران را نصیحت کند.

رضا عطاران

رضا عطاران

عطاران سال‌های دور را به یاد دارید؟ او یکی از خوش‌تیپ‌ترین و خوش‌قیافه‌ترین چهره‌های جُنگ پرطرفدار ساعت خوش بود. او هم مانند مهران مدیری از اقدامات جوانسازی و دست‌بردن در چهره استقبال نمی‌کند و همیشه ساده است و روند پیری هم در چهره‌اش هویدا شده است. عطاران که شخصیتی بسیار خونسرد و عجیب هم دارد، با پیری مقابله نمی‌کند و با همان به اصطلاح امروزی‌ها، کول‌بودن همیشگی خود، با پیرشدن هم دست داده است. رضا عطاران با بی‌خیالی و نوعی وارستگی از مقوله توجه به ظاهر و استایل خود را معاف می‌کند. هرچند که چنین ویژگی‌های شخصیتی جذاب و جالب به نظر می‌رسد، اما رسیدگی به سلامت و جسم هم کم‌ارزش نیست.

حامد بهداد

حامد بهداد

خط و خطوط چهره حامد بهداد هم حکایت از آن دارد که سال‌های جوانی را رد کرده و در میانه روزگار میانسالی به سر می‌برد. مقایسه او با بازیگران هم‌دوره‌اش مانند بهرام رادان یا گلزار نشان می‌دهد که او نسبت به عملیات جوانسازی پوست و چهره بسیار بی‌علاقه است. خطوط عمیقی که روی پیشانی‌اش نشسته و چروک‌های حوالی چشم‌های حامد، کاملاً قابل تشخیص‌اند و به چشم می‌آیند. این بازیگر جذاب که روزگاری از خوش‌چهره‌ترین‌ جوانان دنیای سینما بود و طرفداران پرشمارش مدام او را دنبال می‌کردند، از روزهای اوج زیبایی و جوانی فاصله گرفته و انگار اصراری هم به کُندکردن حرکت این قطار طبیعی ندارد. به هر حال، پیری شتری است که پشت در خانه همه آدم‌ها می‌خوابد؛ البته اگر اقبال طولانی‌شدن عمر به میان باشد. خیلی‌ها معتقدند که بوتاکس و تزریق‌های جوانسازی مختلف ضروری نیستند، این ایده قابل قبول است. با این حال، شاید بد نباشد که چهره‌های خوبی مانند حامد بهداد که از قضا در دنیای تصویر هم کار می‌کنند، کمی بیشتر به خودشان برسند و دست‌کم، برای کاهش وزن خود تدبیرهایی در نظر بگیرند. نظرتان چیست؟ شما حامد بهداد خسته و میانسال را می‌پسندید؟ قبول دارید که باید کمی بیشتر به ظاهرش رسیدگی کند؟

کدخبر: 1052631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی