حرکت عجیب نسرین مقانلو برای سگ زهره حمیدی

خیراً خبری در فضای مجازی منتشر شده که بازخوردهای بسیاری به همراه داشته است؛ ماجرای سرپرستی سگ مرحوم زهره حمیدی توسط نسرین مقانلو. پس از درگذشت زهره حمیدی، سگ او به نام «وانیل» بدون سرپرست ماند و در این شرایط، نسرین مقانلو با مهربانی و احساس مسئولیت سرپرستی وانیل را به عهده گرفت. این اقدام احساسی و مسئولانه، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. کاربران فضای مجازی از این حرکت محبت‌آمیز به شدت استقبال کرده‌اند و این ماجرا نشان‌دهنده ارتباط عمیق عاطفی بین انسان‌ها و حیوانات خانگی است که حتی پس از مرگ هم ادامه پیدا می‌کند.

زهره حمیدی

زهره حمیدی ، بانوی مهربان و هنرمند سینما و تلویزیون ایران، متولد 8 اردیبهشت 1336 در شهر اراک بود. وی که از کودکی به هنر علاقه‌مند بود، پس از گذراندن تحصیلات تا مقطع دیپلم در رشته اقتصاد، به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد. این اتفاق ساده، سرآغاز سفری طولانی و پر از نقش‌آفرینی‌های ماندگار در سینما و تلویزیون ایران شد.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری در اربعین امام حسین‌(ع) چهارم شهریور ۱۴۰۳ درگذشت.

زهره حمیدی

نسرین مقانلو در سال 1375 درسن 25 سال از طریق آشنایی یکی از اقوام با فوتبالیست معروف آن دهه کمال خلیلیان ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را در آمریکا آغاز کردند. آنها در زندگی مشترک خود صاحب دو فرزند به نام های ارشیا و آرین هستند. نسرین مقانلو پسر بزرگش ارشیا را در سن 26 سالگی به علت سکته مغزی از دست داد

نسرین مقانلو

کدخبر: 1052305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی