چهره متفاوت و جذاب مریم زن حامد بیرون از سریال تانک خورها+عکس و بیوگرافی

سارا باقری بازیگر نقش مریم تانک خورها متولد سال 1374 در گیلان، بازیگر سینما ، تلویزیون ، تئاتر و گوینده است. وی فعالیت هنریش را با تئاتر شروع کرده است. پس از آن در سریال های شبکه استانی گیلان بازی کرد که از جمله فیلم ها و سریال های وی میتوان به نیمه ی پنهان ماه، عطر ترنج، آپارتمان نشین ها، ماجراهای فامیلی، گل دره ، ماه نشین، و …اشاره کرد.

خانم باقری همچنین در فیلم های سینمایی همچون خون بها، سوگند، مارال، روحن نیز به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه با بیوگرافی سارا باقری و جدیدترین عکس های این هنرمند همراه باشید.

بیوگرافی سارا باقری بازیگر نقش مریم تانک خورها

همان گونه که در بالا اشاره شد سارا باقری در سال 1374 در خانواده ای 4 نفره در استان گیلان متولد شد. او از سن 7 سالگی فعالیت های هنریش را با اجرا در رادیو و تئاتر آغاز کرده است. همچنین وی یک خواهر به نام دنیا دارد که دوبلور و گریمور است، مادر وی نیز خانم طاهره اسماعیلی است که ایشان نیز در حرفه دوبله و گوینده رادیو فعال است و پدرش نیز آقای قدیر باقری کارگردان است و خیلی از فعالیت های وی زیر نظر پدرش بوده است. خانواده خانم باقری در رشت زندگی می کنند ولی خانم سارا باقری از 18 سالگی به تهران آمده است.

سوابق هنری

خانم سارا باقری بازیگری را با کلاس‌های پدرش آغاز کرد و کم کم موفق شد نشان بدهد از بازیگران با استعداد از او دارنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره رادیو و تئاتر سال ۱۳۸۲ بوده و در سال ۱۳۸۶ نیز موفق شد جایزه بهترین بازیگر راکز استان‌ها را کسب کند.

حضور در سریال تانک خورها

سریال تانک خورها یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیونی بوده که خانم سارا باقری در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد این سریال توسط پرویز شیخ هادی کارگردانی شده و بازیگران شناخته شده‌ای همچون آرش مجیدی و سروش جمشیدی و شیوا خسرومهر و هادی دیباجی ر آن به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا باقری

بازیگر نقش مائده در سریال افرا

شهرت خانم سارا باقری برای بازی در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی می‌باشد او در این سریال نقش مائده را بر عهده داشت که به شهرت او در بین مردم کمک زیادی کرد.

این خانم هنرمند سپس در سریال ملکاوان و کوبار و خداداد بازی کرده است یکی دیگر از کارهای مهم خانم سارا باقری بازی در سریال تانک خورها در سال ۱۴۰۳ است.

جوایز

جایزه بازیگری اول زن جشنواره فجر برای رادیو و تئاتر در سال 82

جایزه بهترین بازیگر جشنواره تولیدات مراکز استان ها و گوینده برتر استان ها در سال 86[۴]

فیلم شناسی

سریال ها

نیمه ی پنهان ماه

عطر ترنج

آپارتمان نشین ها

ماجراهای فامیلی

گل دره

ماه نشین

فرزندانِ آقا

طلایه داران

نه چندان دور

خانه ی پدری یک

خانه ی پدری دو

جشنِ مهرگان

فردا روشن است

کوبار

ملکاوان

هیولا

افرا

خداداد

سینمایی

خون بها

سوگند

روحن

مارال

آنا

رو در رو

عکس های بیرون سریالی سارا باقری بازیگر نقش مریم تانک خورها

سارا باقری

سارا باقری

سارا باقری

سارا باقری

کدخبر: 1051663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی