عکس جذاب دختر چشم درشت فرامرز قریبیان / او که تا الان فقط پسر داشت؟!

فرامرز قریبیان در سال1321 در تهران متولد شد. دارای تحصیلات ناتمام در رشته بازیگری مدرسه ویژوال آرت آمریکا است. او تاکنون سه بار بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شده است. قریبیان همسر مینا خیامی و پدر محمدسام قریبیان است.

فرامرز قریبیان

 تصویری از فرامرز قریبیان با عنوان دختر او در فضای مجازی منتشر شده اما خبرش صحت ندارد و طرفدارش است.

فرامرز قریبیان

مینا خیامی همسر فرامرز قریبیان طراح لباس بوده و در نیویورک درس طراحی لباس خوانده است. طراحی لباس فیلم گناهکاران به کار گارگردانی فرامرز قریبیان را هم ایشان انجام داده اند.

فرامرز قریبیان

عکس زیر منصوب به فرامرز قریبیان و دخترش می باشد این در حالی است که بیوگرافی آقای بازیگر حاکی از تنها دو فرزند پسر داشتن اوست.

فرامرز قریبیان

این خانم آریانا باندی ، سرآشپز، نویسنده و ستاره تلویزیونی ایرانی-آمریکایی است. وی پس از تولد در رشت ایران بهمراه خانواده خود در بحبوحه انقلاب ۱۳۵۷ این کشور را ترک کردند. وی بیشتر بخاطر حضور در برنامه «آشپزخانه ایرانی آریانا» در شبکه نشنال جئوگرافی مردم شناخته می‌شود.او به همراه همسر و پسرش در سان فرانسیسکو و دوبی زندگی می‌کند.

آقای بازیگر در دهه پنجاه با مینا خیامی طراح لباس در نیویورک ازدواج کرده و از این ازدواج دو فرزند پسر به نام های سام و بهزاد دارد.

فرامرز قریبیان

سام از امریکا به ایران بازگشته اما برادرش بهزاد در امریکا طراح موتورهای BMW است. استاد قریبیان و همسرش خانم خیامی پس از گذشت 50 سال از زندگی مشترکشان از یکدیگر جدا شدند. آقای قریبیان در سن 72 سالگی برای بار دوم با خانم مهشید بازرگانی ازدواج کرد.

کدخبر: 1049026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی