امید حاجیلی: هر وقت که مهران مدیری ازدواج کند من هم دقیقا همان زمان ازدواج می‌کنم+ ویدیو

ماجرا از این قرار است که وقتی مهران مدیری به رسم همیشگی‌اش، اصرار می‌کند که حاجیلی درباره علت ازدواج نکردن خود توضیح بدهد، وی پاسخی می‌دهد که مدیری دیگر این سوال را از او نکند و می‌گوید هروقت آقای مدیری ازدواج کند، او هم ازدواج می‌کند! حاجیلی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: «این بخش از برنامه حذف شد و آقای مدیری هم دیگر کلا بی‌خیال آن قضیه شد»!

امید حاجیلی متولد 2 مهر 1362 در تهران است.او از سن 9 سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و از 11 سالگی وارد هنرستان موسیقی تهران شد، پس از حدود 3 سال نوازندگی ویولن ساز خود را به ترومپت تغییر داد و هم‌زمان به صورت خودآموز نوازندگی پرکاشن و درام را آغاز کرد و سال 1377 دیپلم هنرستان را گرفت و تا مقطعِ لیسانس در همان‌جا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاهِ هنر اخذ نمود.

امید حاجیلی به همراه ترلان پروانه، بازیگر در برنامه "امشو" با اجرای مجید صالحی حضور پیدا کردند. وی در این ویدیو توضیحاتی در خصوص حضورش در برنامه دورهمی داد. ماجرا از این قرار است که وقتی مهران مدیری به رسم همیشگی‌اش، اصرار می‌کند که حاجیلی درباره علت ازدواج نکردن خود توضیح بدهد، وی پاسخی می‌دهد که مدیری دیگر این سوال را از او نکند و می‌گوید هروقت آقای مدیری ازدواج کند، او هم ازدواج می‌کند! حاجیلی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: «این بخش از برنامه حذف شد و آقای مدیری هم دیگر کلا بی‌خیال آن قضیه شد»!

 

کدخبر: 1038691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟