این خانم بازیگران مانتو را هم کنار گذاشتند ! / دامن پوشی مد شد ! + عکس ها و اسامی

پوشش دامن برای زنان یکی از قدیمی ترین، کلاسیک‌ترین و البته دوست داشتنی‌ترین پوشش هاست. دامن‌ها مدل‌های بیشماری دارند؛ از کوتاه گرفته تا بلند، دنبال دار؛ راسته و… این قسمت از پوشش سخاوتمندانه به هر اندامی اجازه می‌دهد که در یکی از مدل های‌اش جا شود و زیبایی‌اش را به رخ بکشد.

بازیگران

لیلا حاتمی که به عنوان بازیگر؛ مهمان، داور به جشنواره‌های زیادی در خارج از ایران دعوت می‌شود، دامن‌های زیادی را در این سال‌ها در استایل خود داشته است.

بازیگران

او که خلاقیت زیادی در لباس پوشیدن در این سال‌ها نشان داده؛ حتی به قیمت اینکه مورد پسند خیلی‌ها نباشد؛ به دلیل قد بلندی که دارد؛ دامن‌های کلوش و ماکسی زیادی را امتحان کرده است.

بازیگران

البته که انتخاب اول او همیشه پیراهن‌های درخشان بوده است اما همین طور که می‌بینید؛

بازیگران

لیلای سینمای ایران با کمک استایلیست‌هایی که دارد، می‌تواند یک دامن بسیار کلاسیک نوک مدادی را در یک استایل منوکروم با کتی طوسی؛ بلند ست کند و با اینکه همان سبک مینیمالیستی‌اش را دارد اما به اندازه کافی درخشنده و جذاب باشد.

بازیگران

نیکی کریمی که دهه شصتی‌ها او را با بازی در فیلم عروس به یاد می‌آورند اما جدیدتر‌ها او را در نقش خانم کارگردان میانسالی می‌شناسند که بیشتر از همه لباس‌های رسمی و زنانه می‌پوشید..

بازیگران

نیکی کریمی هم بارها در جشنواره‌های خارجی با کت و دامن، روی فرش قرمز رفته است. دامن بلند و آهار دار رنگی و حتی دامن بسیار کوتاه مشکی.

بازیگران

یکی از ترفندهای پوشیدن کت و دامن و یا بلوز دامن اگر باهمدیگر ست نباشند و یا نخواهیم یکدستی رنگ را رعایت کنیم؛ این است که یا پوشش بالاتنه با طرح‌های زیاد و شلوغ داشته باشیم و یا دامن‌مان را این طور انتخاب کنیم.

بازیگران

بازیگران

بازیگران

کدخبر: 1037538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟