بخش سانسور شده گفتگوی مورایس و همسرش با عادل / با جمله منشوری مورایس اشک عادل در آمد + فیلم

چندی پیش پس از حضور ژوزه مورایس و همسر ایرانیش شیدا مقصودلو   در برنامه عادل فردوسی پور ، ویدیویی از صحبت های مورایس و کلمه منشوری او و خنده ها و شرمندگی شیدا مقصود لو در فضای مجازی وایرال شده بود که تقطیع شده و کات خورده بود و مشخص نبود که مورایس چه گفته که موجب خنده مجری برنامه و خجالت زدگی همسرش شده است. با انتشار این ویدیو حدس و گمان هایی در فضای مجازی درباره کلمه منشوری مورایس به راه افتاد اما کلمه سانسور شده مورایس چیزی نبود که خیلی ها حدس زده بودند!در جدیدترین ویدیو که خبری از ویدیو کات خورده نبود، مشخص شد که سرمربی سپاهان چه گفته بود.

عادل فردوسی پور مجری برنامه فوتبال 360 سرمربی سپاهان و همسرش شیدا مقصودلو را به برنامه خود دعوت نمود و با آنها به گفتگو پرداخت. ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در این مصاحبه از کلماتی استفاده کرد که کات و سانسور شد. او در این گفتگو گفت:

برخی بازیکنان که خودشون می دونن کی ها هستند یه جورهایی... (تنبل) هستند.

مورایس به جای کلمه تنبل از کلمه ای استفاده کرد که برخی ایرانی ها به جای تنبل به کار می برند و همین حرفش موجب خنده عادل و خنده و شرمزدگی همسر بازیگرش شد، شیدا مقصودلو به همسرش گفت:

عزیزم بهت گفته بودم تو نباید چنین چیزی رو بگی

مورایس:مگه فارسی نبود؟

شیدا مقصودلو:چرا بود ولی گفتنش زشته

شیدا مقصودلو مکه در آثاری همچون فیلم "قهرمان" بازی کرده، چندی قبل با سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن ازدواج کرد. سرمربی تیم سپاهان 32 سال از همسر ایرانی خود بزرگتر است. ژوزه مورایس دستیار اول ژوزه مورینیو بوده و سابقه هدایت باشگاه سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد.

کدخبر: 1037038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟