بیوگرافی دیلان چیتاک که تا ۱۳ سالگی نمی‌دانست دختر ابراهیم تاتلیس است + عکس ها و خصوصی ها

دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۹ برابر با ۱۱ آذر ۱۳۶۸ در استانبول ترکیه، دانش آموخته رشته زبان و موسیقی در آمریکا، خواننده و مدل اهل ترکیه است. او ثمره رابطه کوتاه و مخفی پدرش «ابراهیم تاتلیسس» چهره معروف موسیقی ترکیه و مادرش «ایشیل چیتاک» در دهه ۹۰ میلادی است و تا ۱۳ سالگی از هویت خود اطلاعی نداشت.

دیلان چیتاک

تحصیلات

در رشته موسیقی دبیرستان هنرهای زیبای اپرا با اخذ بورسیه تحصیل کرد و آموزش موسیقی را با خوانندگی ادامه داد و با پیانو و ویولن پیش رفت.

او به مدت ۲ سال‌ ویولن و ۴ سال پیانو نواخت و سپس ویولن را رها کرد و با پیانو ادامه داد.

در دوران مدرسه در گروه‌های کر شرکت می‌کرد. او به‌عنوان سولیست در ارکسترهای جاز اجرا می‌کرد و همزمان به مدت دو سال در تئاتر تحصیل کرد.

دیلان چیتاک

مهاجرت به آمریکا

در سال ۲۰۱۱ برای آموزش زبان و موسیقی به آمریکا رفت و با تیم های مختلف متشکل از دانشجویان کالج موسیقی برکلی کنسرت هایی را روی صحنه برگزار کرد.

سپس با یک معلم آواز آمریکایی فارغ التحصیل مدرسه جولیارد که در رشته خود به موفقیت‌های زیادی دست یافته است، به تحصیل در حیطه آواز پرداخت.

دیلان چیتاک

بازگشت به ترکیه

او پس از یک سال آموزش زبان و موسیقی به ترکیه بازگشت و تحصیلات خود را در این رشته با برنده شدن در بخش موسیقی شناسی انگلیسی ITU ادامه داد و در مدرسه هنر ویولن و پیانو تدریس می‌کند.

چیتاک همچنین تکنواز گروه SOUL SENSATION پروژه خود بود و به عنوان خواننده در پروژه «ترانه های بی زمان» اسکندر پایداش شرکت کرده است.

دیلان چیتاک

آغاز به کار

او در سال ۲۰۱۴ با انتشار تک آهنگ Cik Disari شناخته شد که موزیک ویدیوی آن بیش از ۱.۹ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

دیلان چیتاک

لورفتن هویت دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس

او در مصاحبه‌ای درباره یافتن هویتش در نوجوانی گفت: «وقتی ۱۳ سالم بود در حالیکه هنوز نمی‌دانستم پدرم ابراهیم تاتلیسس است، به دکترم گفتم که فکر می‌کنم پدرم ابراهیم تاتلیسس است.» او در نهایت مدتی پیش با آزمایش ثابت کرد که دختر ابراهیم تاتلیسس است.

او درباره زندگی در آمریکا گفته: «من در آمریکا بزرگ شدم و فرهنگ متفاوتی دارم و دوست ندارم به خاطر اسم پدرم مشهور شوم.»

دیلان چیتاک

مادر دیلان چیتاک

ایشیل چیتاک (isil citak) مادر دیلان چیتاک است که پس از جدایی از ابراهیم تاتالیس با یک فوتبالیست ازدواج کرد و نام خانوادگی او را روی دخترش گذاشت. ایشیل شاغل است و فعالیتی در زمنیه بازیگری و یا موسیقی ندارد و علاقه‌ای هم به مشهور شدن و دیده شدن ندارد.

ایشیل چیتاک پس از رابطه کوتاه با ابراهیم تاتلیسس در دهه ۹۰ ، دیلان را به دنیا آورد.

پس از آنکه ابراهیم تاتلیسس از پذیرفتن نوزاد خود خودداری کرد، ایشیل چیتاک که خود دیلان را بزرگ کرد، برای دومین بار ازدواج کرد. نام شخصی که ایشیل چیتاک با او ازدواج کرد‌، Cem Çıtak است که نام خانوادگی او را دیلان بر دوش دارد. دیلان همیشه او را به عنوان یک پدر می‌شناسد.

دیلان چیتاک

همسر دیلان چیتاک کیست؟

دیلان چیتاک چند سالیست با «لونت دورتر» (Levent Dörter) یکی از خواننده‌های موسیقی پاپ وارد رابطه عاشقانه شده است.

دیلان چیتاک

در نهایت این رابطه در سال ۲۰۲۲ به ازدواج ختم شد و پدر دیلان «ابراهیم تاتلیسس» هم در مراسم ازدواج این زوج حضور داشت.

دیلان چیتاک

خوانندگی در ایبوشو (Ibo Show) به همراه پدر

دیلان پس فاش شدن هویت واقعی خود به همراه پدرش در برنامه ایبو شو (Ibo Show) شرکت کرد و با اجرای یک ترانه اشک‌های پدرش را جاری کرد.

ثروت دیلان چیتاک

دیلان یکی از ثروتمندترین خواننده‌های پاپ است و در لیست محبوب‌ترین خوانندگان پاپ ترکیه قرار گرفته است. دارایی خالص دیلان چیتاک حدود ۱.۵ میلیون دلار است.

او نزدیک به ۳۹۰ هزار دنبال‌کننده در حساب اینستاگرام خود دارد.

دیلان چیتاک

فرزندان ابراهیم تاتلیسس

تاتلیس تاکنون چهار ازدواج رسمی داشته که حاصل آن ازدواج ها هفت فرزند است. فرزندان ابراهیم ایدو، ملک زوبیده، دیلان، احمد، الیف آدا، گولدن، گلشن نام دارند.

ابراهیم تاتلیسس اولین بار با آدالت تاتلیسس ازدواج کرد که صاحب سه فرزند به نام های احمد، گولدن و گلشن شد.

او در ازدواج دوم در سال ۱۹۷۹ با پریحان ساواش در فیلم سیاه نوشت آشنا شد و در سال ۱۹۸۳ از هم جدا شدند. حاصل ازدواجشان یک دختر به نام ملک زوبیده است.

دیلان چیتاک

ازدواج سوم ابراهیم تاتلیس با دریا تونا بود . این دو دارای فرزندی به نام ایدو هستند. اما پس از ۱۸ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و دلیل پایان عشق بین ابراهیم تاتلیس و دریا تونا زنی به نام آسِنا بود.

ابراهیم و آسِنا که از سال ۱۹۹۸ با هم شروع به همکاری کردند، در سال ۲۰۰۳ با وارد شدن آیشه گل ییلدیز به رابطه، پایان یافت.

ابراهیم تاتلیسس پس از پایان رابطه اش با آسنا با عایشه گل ازدواج کرد. این زوج که در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرده اند، در سال ۲۰۱۳ طلاق گرفتند و یک دختر به نام الیف آدا دارند.

کدخبر: 1035187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟