زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی گیشه‌ها را فتح می‌کنند/فیلم تگزاس ۳ رکورد می‌شکند…

خلاصه داستان فیلم تگزاس ۳

تگزاس 3

داستان فیلم تگزاس ۳ همانطور که از پوسترش مشخص است، پس از ماجرای مجسمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) و بهرام (با بازی پژمان جمشیدی) می‌بایست باقی مجسمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

تگزاس 3

داستان دنباله‌دار شخصیت‌های اصلی فیلم که در قسمت اول در کشور برزیل آغاز شد و در قسمت دوم رهسپار وطن شدند و حالا قرار است دردسرهای جدیدی را در قسمت سوم درست کنند.

تگزاس 3

اکران فیلم تگزاس سه

تگزاس 3

ابتدا قرار بود تگزاس ۳ روز دوم خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران شود، اما با توجه به اعلام عزای عمومی، عقب افتادن امتحانات سراسری و شرایط خاص کشور، اکران این فیلم هم به تعویق افتاده است.

تگزاس 3

با پایان یافتن روزهای تحصیلی فرصت مناسب تماشای این فیلم با خانواده برای مخاطبان فراهم می‌شود و بهترین فصل برای اکران فیلم‌های کمدی است. این فیلم کمدی هم با اینکه در زمینه پیش‌فروش موفق عمل کرده، باید دید چه رکوردهایی را جابه‌جا می‌کند. فیلمی که ۹ خرداد روانه اکران سراسری شد.

تگزاس 3

سال ۱۴۰۳ با رکوردزنی در زمینه پیش‌فروش‌ها شروع شد و پس از تمساح خونی، رکورد پیش‌فروش در اختیار فیلم مست عشق بود. با مشخص شدن زمان اکران فیلم تگزاس ۳ و البته طولانی شدن روند پیش‌فروش آن به دلیل عزای عمومی، حالا این رکورد در اختیار تگزاس ۳ است؛ یعنی با پیش‌فروش بیش از ۶۸ هزار بلیت (حدود ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان) رکورد بیشترین استقبالِ قبل از اکران را از آن خود کرد.

تگزاس 3

بازیگران و عوامل فیلم تگزاس ۳

تگزاس 3

سام درخشانی (در نقش ساسان کریمی)، پژمان جمشیدی (در نقش بهرام کشکولی)، گابریلا پتری (در نقش آلیس کریمی)، سید جواد هاشمی (در نقش پلیس)، نعیمه نظام‌دوست، سام نوری، سیاوش چراغی پور, ساعد هدایتی، محمدجواد جعفر پور، آدریانو تولوزا، داوود شیرعلی،حامد وکیلی و با هنرمندی مهدی هاشمی (در نقش بابک کشکولی) و ژاله صامتی (در نقش سوری کریمی) بازیگران «تگزاس ۳» هستند.

تگزاس 3

مسعود اطیابی در مقام کارگردان، حمزه صالحی در مقام فیلمنامه‌نویس و ابراهیم عامریان در مقام تهیه‌کننده سه پایه اساسی تولید این سه‌گانه هستند.

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح جلوه‌های بصری: امیر ولیخانی، مدیر برنامه‌ریزی: نغمه نظری، منشی صحنه: سارا عبداللهی و عکاس: کوروش پیرو.

کدخبر: 1034755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟