شبنم قربانی و خواهرش در پشت صحنه سریال طوبی

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی که این روزها در این سریال می درخشد، استوری از پشت صحنه سریال طوبی را به اشتراک گذاشت که بسیار وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت. در این تصویر شبنم قربانی کنار شیما جعفرزاده بازیگر نقش دیبا سریال طوبی حضور دارد و هر دو بازیگر به دلیل خستگی کار شبانه در حال چرت زدن هستند. در ادامه تصویر خواهران سریال طوبی را در پشت صحنه تماشا می کنید.

شبنم قربانی

سریال طوبی ساخته سعید سلطانی از سیزدهم مرداد 1403 روانه آنتن شبکه اول سیما شده است. سریال طوبی همانند سریال های ستایش و پس از باران که ساخته سعید سلطانی هستند، زندگی پر فراز و نشیب یک زن به نام طوبی را به تصویر می کشد.

شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی است که متاهل است و در تاریخ 9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شبنم قربانی و همسرش صاحب دو فرزند، یک دختر و یک پسر، به نام های لیام و دانا هستند. شیما جعفرزاده بازیگر نقش دیبا خواهر کوچکتر طوبی است که نقش مهمی در زندگی طوبی ایفا می‌کند.

شبنم قربانی

در این سریال بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، فرهاد آییش، سودابه بیضایی، فریبا متخصص، امین زندگانی، رحیم نوروزی و... بازی می کنند.

 

کدخبر: 1034178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟