آیسان اسلامی کیست؟/جنجال فحاشی زننده آیسان به خانم بلاگر اینستاگرام + عکس دختر  بلاگر

اسلامی با انتشار تکه ویدیویی از یک زن گردشگر با فحاشی بسیار و الفاظ رکیک تهدید کرد که اگر این دختر خواهر یا همسر او می‌بود، وی را تکه‌تکه میکرد.

د‌نیا راد، روزنامه‌نگار اما در واکنش به این ویدیو، ماجرا را اینطور تعریف کرد:

یه دختری ویدیو گذاشته با خرج یک شب تفریح تو دبی، یک هفته می‌شه رفت روسیه و منظورش گرونی دبی بوده، نه از تفریح کسب درآمد کردن.

واقعاً ۲۰ ثانیه بیش‌تر نتونستم ویدیوی این بددهن رو بیینم. ایشون ۱۰ میلیون فالوور داره و احتمالاً همه هم نمی‌رن ببینن دختر چی گفته و ماجرا چی بوده.

سیمین پورمهر نیز در پاسخ به هتاکی‌ اسلامی گفت:

من دختر بدی نیستم، بیاین از اطرافیان من تحقیق کنین، ویدیوی من درباره هزینه گران زندگی در دبی بوده نه تن‌فروشی! من گفتم با پولی که میدین به رستوران می‌تونید با همون پول یک هفته برید روسیه تفریح!

طرفدار آیسان اسلامی بودم ولی ویدیوهایی که خطاب به من منتشر کرده کاملاً شوکه‌ام کرد! اینقدر حالم بد شد که هنوز ویدیوهارو کامل ندیدم، هرکسی می‌تونه آدمارو قضاوت کنه ولی خدا قاضی اصلیه، باورم نمیشه چطور یک نفر می‌تونه این همه خشونت داشته باشه! مگه من مثلاً چیکار کردم؟ چرا همش منفی فکر میکنین؟ مگه من چه گناهی کردم؟

پس از واکنش‌های شدید در شبکه‌های اجتماعی به حرف‌های عجیب، غیراخلاقی و زن‌ستیزانه آیسان اسلامی، او با انتشار ویدیویی با همان ادبیات خاص خود عذرخواهی کرد.

آیسان اسلامی تاکید کرده که حرف‌هایش بداهه و فکرنشده بوده و بعداً متوجه شده که چه چیزی گفته است.

آیسان اسلامی

آیسان اسلامی کیست؟

آیسان اسلامی متولد سال ۱۳۶۶ در نوشهر است و اکنون حدود ۳۷ سال سن دارد. آیسان اسلامی چلندر با جذب بیش از ۱۰ میلیون فالوور در اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی پرمخاطب معروف شده است. او از سلبریتی‌های مشهور با فالوور بالا است. آیسان اسلامی در استوری‌ها و پست‌هایی که در صفحه ایستاگرامی خود منتشر می‌کند، از زندگی شخصی تا حرف‌های خنده‌دار و ورزش تصاویری می‌گذارد. البته از ماشین‌های میلیونی و خاصش هم عکس هایی را منتشر می‌کند.

آیسان اسلامی متولد روستای چلندر نوشهر مازندران است؛ اما در اکنون در شهر هیوستون آمریکا زندگی می‌کند. محل زندگی او قبل از اینکه به آمریکا مهاجرت کند، شهرک غرب تهران بوده و استفاده از الفاظ رکیک و گذاشتن استوری‌های طنز و خنده‌دار نیز از دیگر ویژگی‌های بلاگری آیسان اسلامی است.

آیسان اسلامی

علاقه آیسان اسلامی به ورزش

در لایف استایل آیسان اسلامی ورزش کردن یک پایه ثابت است. او به بدنسازی علاقه دارد و دوست دارد عضله بسازد. در نتیجه استوری‌های او از ورزش کردن در اینستاگرام خیلی محبوب است. قد او ۱۹۰ سانتی‌متر است و ۹۳ کیلوگرم وزن و اندکی لهجه شمالی دارد.

شغل آیسان اسلامی

آیسان اسلامی تاکنون راه‌های مختلفی را برای کسب درآمد و پولدار شدن آزموده است. او پیش از بلاگری مشاغل مختلفی داشته است. او یک شرکت به نام چلندر هوم “Chalandar Home” دارد که در آمریکا ثبت شده و کار‌هایی از جمله خرید و فروش اتومبیل و بازسازی و ساخت و ساز ملک انجام می‌دهد. محل شرکت او در هیوستون آمریکا است و آیسان اسلامی در این شهر نیز زندگی می‌کند که از شهر‌های پرجمعیت تگزاس محسوب می‌شود. آرش درویش و برایان اعتماد از همکاران او در مدیریت شرکت چلندر هوم هستند.

آیسان اسلامی

پدر آیسان اسلامی کیست؟

پدر آیسان اسلامی قدیر نام دارد. محل تولد او شمال ایران است. آیسان اسلامی و پدرش با یکدیگر زندگی می‌کنند. پدر و مادرش چند سال پیش از یکدیگر جدا شده اند و او از پنج سالگی مادرش را ندید.

مرگ مادر آیسان اسلامی

چندی پیش بود که آیسان اسلامی در یک استوری اینستاگرام اعلام کرد که مادرش بر اثر سکته مغزی درگذشته و همین امر باعث شد تا وی چندی از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دور باشد و البته لازم به ذکر است که او مادرش را از زمانی که پنج ساله بوده ندیده بود و رابطه چندان صمیمی با مادرش نداشت.

آیسان اسلامی

خوانندگی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی این روز‌ها به خوانندگی نیز مشغول است و تحت مدیریت رادیو جوان خوانندگی می‌کند. از تکه کلام‌های معروف او می توان به «پسر شاهه؟» و «نوه رضا خان باشه؟» اشاره کرد.

آیسان اسلامی

مهاجرت آیسان اسلامی

آیسان اسلامی قبل از مهاجرت به آمریکا، یکبار به دوبی و ترکیه رفت و دوباره برگشت و سپس از ترکیه به آمریکا مهاجرت کرد و همانجا ماندگار شد.

آیسان اسلامی

کدخبر: 1030980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد جوادی
آیا این خبر مفید بود؟